آخرین خبرهاحوادثخبر داغفوری

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی: گسل ماهدشت هنوز فعال است / شهروندان تهران و البرز هوشیار باشند / روزهای انتظار ممکن است طولانی شود

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان این‌که اطلاعات دستگاه‌های شتاب‌نگار و لرزه‌نگار نشان می‌دهد گسل ماهدشت هنوز فعال است، گفت: شهروندان تهران و حومه حتما هوشیار باشند.
به گزارش تدبیرشرق : محمد شکرچی زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان این‌که اطلاعات دستگاه‌های شتاب‌نگار و لرزه‌نگار نشان می‌دهد گسل ماهدشت هنوز فعال است، به تسنیم گفت: شهروندان تهران و حومه حتما هوشیار باشند.
محمد شکرچی زاده اظهار کرد: با توجه به اطلاعات دستگاه‌های شتاب‌نگار و لرزه‌نگار به نظر می‌رسد هنوز گسل ماهدشت فعال است و منطقه زلزله‌زده هنوز لرزه‌خیز بوده و به ثبات نرسیده است.
وی تصریح کرد: توصیه ما به شهروندان استان‌های البرز و تهران این است که کماکان هوشیاری خود را حفظ کنند.
وی افزود: با توجه به سابقه تاریخی زلزله‌هایی که در منطقه البرز و تهران در سالیان گذشته رخ داده است برداشت کلی این است که روزهای انتظار و سپری‌کردن بحران حاصل از زلزله احتمالی ممکن است طولانی شود. به همین دلیل باید صبور باشیم و ارایه نتیجه نهایی را به برداشت‌هایی که در روزها و هفته آتی از دستگاه‌های شتاب نگار می‌گیریم، موکول کنیم.
شکرچی‌زاده تاکید کرد به طور مستمر، پایش داده‌ها و برداشت‌ها انجام می‌شوند و نتیجه حاصل از برداشت‌ها در روزهای آتی حتما به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا