آخرین خبرها

نماینده مجلس: حضور پرشور مردم در انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کرد

ولی داداشی روز جمعه بعد از انداختن رای خود به صندوق در شعبه مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، جلوه ماندگاری از همدلی و همبستگی را در جای جای این کشور پهناور به تصویر کشید.
وی با اشاره به اینکه مردم با وجود تمام دغدغه ها و مشکلات به اصل وحدت کلمه لبیک گفته و در صحنه حضور یافتند، اضافه کرد: در سایه وحدت و یکپارچگی ملت ایران است که توطئه های تمام قدرت های جهان نقش بر آب می شود.
وی با بیان اینکه مشارکت سیاسی مردم در انتخابات موجب تحکیم نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران می شود، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و حداکثری خود در این عرصه مهم سیاسی ثابت کردند که نسبت به آینده کشور خود بی تفاوت نیستند و سرنوشت این نظام مقدس برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.
داداشی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان به بهانه ها و روش های مختلف به دنبال تضعیف نظام هستند مهمترین کار، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای است و تمام واجدان شرایط رای باید در این صحنه حساس حضور یابند.
با توجه به رقابت 374 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آستارا، 94 شعبه اخذ رای برای دریافت آرای مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری فعال شده که 34 شعبه از آن در شهر آستاراست.
از مجموع شعب اعلام شده در این شهرستان، هفت شعبه شامل یک شعبه در شهر آستارا، چهار شعبه در بخش مرکزی و 2 شعبه در بخش لوندویل، سیار است و 58 هزار نفر در شهرستان آستارا واجد شرایط رای دادن هستند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا