آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

محمد علی ابطحی مطرح کرد: اصولگرایان پشت سر احمدی‌نژاد قرار گرفتند و او به آن‌ها بی‌اعتنایی کرد/ ادبیات احمدی نژاد دنیا را خیلی تحریک می‌کرد

 محمد علی ابطحی با بیان اینکه علت دقیق شکست اصولگرایان را من فکر می‌کنم از اصولگرایان بپرسید، بهتر است، می گوید: به اعتقاد من، اصولگرایان یک کمی هویت خودشان را از دست دادند. نقش آقای احمدی‌نژاد در برهم‌ریختن هویت خیلی مهم بود. همه اصولگرایان پشت سر آقای احمدی‌نژاد قرار گرفتند و بعد آقای احمدی‌نژاد به آن‌ها بی‌اعتنایی کرد، فضای درون اصولگرایی را به هم ریختند و نتوانست اصولگرایی خودش را جمع و جور کند و به‌عنوان یک نهاد جدی خودش را مطرح کند.
به گزارش تدبیرشرق عضو مجمع روحانيون مبارز با اشاره به این موضوع که من این انتقاد را به همه دوستان اصولگرا داشتم که این‌که موقع انتخابات به یاد مردم نیفتد، می افزاید: از الان به یاد مردم بیفتد؛ چیزهایی که مردم حساسیت دارند رویشان دقت داشته باشید، یک مقداری حس این‌که مردم‌گرا هستید را بیشتر کنید. خب این‌ها وقتی اتفاق نیفتاد؛ ضمن این‌که کاندیداها به اعتقاد من کاندیداهای قوی‌ای نبودند.
در انتها ابطحی با اعتقاد به این موضوع که آقای احمدی‌نژاد ادبیات خاص خودش را داشت که آن ادبیات دنیا را خیلی به هم ریخت و تحریک می‌کرد و سودی هم برای جامعه ما نداشت، خاطر نشان کرد: در دوران ایشان هم تصمیمات؛ البته تصمیمات نظام بود، ولی این تصمیمات در خیلی از موارد اجرایی نشد. در مذاکرات آقای جلیلی می‌توانست در همین مسیر آقای ظریف پیش برود، اما توانایی برای مذاکره هم خیلی چیز مهمی است و این تلاشی که با توانایی همراه باشد، خیلی تعیین‌کننده است. من به هیچ وجه نمی‌توانم بپذیرم؛ این بزرگ‌ترین مسئله این نظام را در سیر گفت‌وگوها و مذاکرات، نظام به معنای کلی‌اش و رهبری نظام و مسئولان امنیت ملی نظام در جریان نبوده باشند. خیلی فرق می‌کند واقعا دیدگاه‌هایی که در دوران آقای احمدی‌نژاد مطرح بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا