آخرین خبرها

میلاد محمدی: وقتی تیم تعطیل می‌شود هم تمرین می‌کنم؛ تمرین غیرفوتبالی

میلاد محمدی: وقتی تیم تعطیل می‌شود هم تمرین می‌کنم؛ تمرین غیرفوتبالی

ورزش > فوتبال ملی – میلاد محمدی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی‌ بود. عملکرد او تحسین خیلی‌ها را برانگیخت.

روزنامه خبرورزشی نوشت: بعد از مهرداد پولادی، خیلی‌ها نگران دفاع چپ تیم ملی بودند چون احسان حاج‌صفی در آن پست پراشتباه بازی می‌کرد. میلاد اما از سوی کی‌روش فراخوانده شد و خیلی زود این نگرانی را به طور کامل از بین برد. او در بازی‌های مرحله نهایی یکی از با کیفیت‌ترین و باثبات‌ترین بازیکنان تیم ملی بود. بی‌شک میلاد می‌تواند الگوی خیلی از بازیکنان تیم ملی باشد. او با آن‌که در محیطی بزرگ نشده که بهترین امکانات را داشت ولی حالا طوری رفتار می‌کند که انگار هیچ ایرادی در کارش وجود ندارد. محمدی یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان تیم ملی است و حداقل از زمانی که ستاره شده، کسی یک حاشیه هم از او ندیده است.
خیلی از بازیکنان تیم ملی که این روزها با مصاحبه‌ها و حتی تیپ خود جنجال‌ساز هستند، می‌توانند میلاد را الگوی‌شان قرار دهند و از او یاد بگیرند. محمدی در روسیه هم کاری جز تمرین ندارد و حتی در تعطیلات هم مثل دیگر بازیکنان راهی مسکو نمی‌شود تا خوش بگذراند. میلاد در این باره حرف جالبی می‌زند و می‌گوید: «وقتی تیم تعطیل می‌شود خیلی از بچه‌های تیم راهی مسکو می‌شوند ولی من برنامه خودم را دارم. باشگاه این امکانات را به ما داده که به یک پادگان نظامی برویم. در آنجا برای شکار به ما اسلحه می‌دهند. راستش من عاشق شکار کردن هستم و تعطیلاتم را این‌طور می‌گذرانم.»

43503

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا