آخرین خبرها

مردم در ساعات اولیه رای گیری پای صندوق ها حضور یابند

سید محمد احمدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه مقدمات برگزاری انتخابات سالم در شهرستان لاهیجان فراهم شده و این شهرستان آماده برگزاری یک انتخابات سالم است .
وی از عموم مردم خواست در ساعات اولیه پای صندوق های اخذ رای حضور یابند تا حوزه های رای گیری در اواخر وقت با تراکم و ازدحام مواجه نشوند .
وی یادآورشد: فردا رای گیری در شهر لاهیجان برای اولین بار بصورت الکترونیکی انجام می شود.
وی اظهارداشت: در یک هفته رقابت تبلیغاتی حدود یک هزار و 196نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان لاهیجان با رفاقت و دوستی تبلیغ کردند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره اثبات کرده اند که در عرصه های سیاسی و اجتماعی پیشگام هستند قطعا حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور سرنوشت ساز خواهد بود.
فرماندار لاهیجان گفت: بیش از شش هزار و 500 نفر اعم از اعضای هیات اجرایی، اعضای هیات نظارت ،بازرسین ، محافظین صندوق ها و سایر عوامل در برگزاری این دوره از انتخابات همکاری دارند.
شهرستان لاهیجان بر اساس آخرین سرشماری 167هزار و 544 نفر جمعیت دارد که 133 هزار و 725 نفر واجد شرایط اخذ رای این دوره از انتخابات هستند.
از تعداد یک هزار و 196 نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لاهیجان 675 نفر به عنوان اعضای شوراها از سوی مردم انتخاب می شوند.
52 صندوق اخذ رای در شهر لاهیجان و 128صندوق در بخش مرکزی ، هفت صندوق در شهر رودبنه و 56 صندوق نیز در بخش رودبنه آماده جمع آوری آرای مردم هستند.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا