آخرین خبرها

دعوت استاندار گیلان از مردم برای حضور گسترده در انتخابات / حافظ و امین آراء هستیم

به گزارش شامگاه پنجشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، نجفی گفت: به عنوان ضامن امنیت استان، فضایی را فراهم کردیم تا مردم عزیز با کمال آرامش در پای صندوق های رأی حضور یابند.
وی ادامه داد: در 29 اردیبهشت ماه ملت شریف ایران ، با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری را رقم خواهند زد و همانند گذشته شاهد انتخاباتی خوب ، آرام و با حضور حداکثری و گسترده مردم خواهیم بود.
استاندار گیلان با بیان اینکه این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اهمیت فوق العاده ای از لحاظ داخلی و بین المللی دارد، افزود: این انتخابات تاثیر بسزایی در حماسه های اقتصادی ، سیاسی و امنیتی خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در گیلان از فراهم شدن شرایط و تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات خوب در استان و کشور خبر داد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های خوب صورت گرفته و تکالیفی که نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و هیات های اجرایی و نظارتی در استان و کشور دارند؛ شاهد خلق حماسه دیگری از سوی ملت بزرگ ایران باشیم.
نجفی با بیان اینکه حافظ و امین رای مردم خواهیم بود، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، تمامی جهانیانی که به نظاره نشسته اند را خیره می کند .
وی ادامه داد : حضور گسترده مردم در انتخابات خصوصاً انتخابات ریاست جمهوری، پشتوانه سیاسی و اقتدار رئیس جمهوری منتخب را در دنیا نشان خواهد داد و رئیس جمهوری در گفتمان جهانی و معادلات منطقه ای ، می تواند حرف بزرگتری داشته باشد .
نجفی در خاتمه سخنانش گفت: از مردم شریف گیلان استدعا دارم تا از فرصت بهره گرفته و در نخستین ساعات آغاز رای گیری در پای صندوق های رای حضور گسترده داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فردا (جمعه 29 اردیبهشت) برگزار می شود.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا