آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

به بهانه قرارگیری سایت سپیدرود در جمع برترین های ایران: دست در دست هم تا ته دنیا

باشگاه سپیدرود

به گزارش تدبیرشرق به نقل از وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود ، خبر کوتاه بود اما دوباره خستگی چهار ساله را از تن به در نمود؛ وب سایت سپیدرود در جمع سه سایت رسمی پر بازدیدکننده باشگاه های کشور قرار گرفت. در کنار دو غول پرسپولیس و استقلال و بالاتر از پرشورهای تراکتورسازی!

اتفاقی که هر چند به نوعی دیگر در دو سال گذشته تکرار شده بود اما هرگز رنگ تکرار به خود نمی گیرد. اینکه مورد لطف و استقبال هزاران هزار هوادار عاشق قرار بگیری و منبع درجه یک خبری صدها همکار رسانه ای باشی در سراسر کشور هم شوق انگیز است و هم یادآوری می کند که بر دوش کشیدن این بار چقدر سخت است و مسئولیت آور.

سپیدرود پیش از این و زمانی که در لیگ دو حضور داشتیم در رتبه نهم وب سایت های رسمی باشگاههای فوتبال ایران قرار گرفتیم و سال پیش هم در لیگ یک در رتبه چهارم رده بندی الکسا جای گرفتیم و امروز دست در دستان یکدیگر در رتبه سوم ایران قرار داریم.

وب سایت رسمی باشگاه سپیدرود در شهریور ماه ۱۳۹۳ با تغییر و تحولات تازه مدیریتی به صورت رسمی آغاز به کار نمود و در این مدت از پشتیبانی و حمایت هزاران هواداران مشتاق و علاقه مند به پیگری اخبار سپیدرود برخوردار بود که تا به امروز و در مدت بیش از سه سالی که از آغاز به کارش گذشته پذیرای بیش از شش میلیون بازدید کننده منحصر به فرد بوده است که بیش از سه میلیون نفر آن متعلق به یک سال گذشته است و این رشد بازدید کننده ما را بیشتر از همیشه دلگرم می نماید.

مدیریت سایت سپیدرود این موفقیت را در درجه ی نخست مرهون ریشه ی تنومند سپیدرود می داند که در زیرین ترین بخش های جامعه ی گیلکی نفوذ کرده و روز به روز تنومندتر و قوی تر می شود و در وهله بعدی به سبب حمایت عاشقانه دهها هزار هوادار سپیدرود است که در تمامی این سال های تنهایی و بی کسی ارتش سرخ، توانستند این میراث آبا و اجدادی را محافظت نمایند و صد البته نتایج خیره کننده و دور از انتظار و غیرتمندانه ی سپیدرود بود که نگاه های خیره و متعجبانه ی دوست و دشمن را متوجه رود خروشان شمال نمود.

در اینجا باید از زحمات خستگی ناپذیر بخش فنی و مهندسی و پشتیبانی سایت به مدیرت مهندس رامتین نصرالهی و سرویس عکس و تصویر برداری به مدیریت سید احمد کیایی تشکری ویژه نمود که در این مدت شبانه روز و بدون وقفه وقت خود را وقف عشق ارتش سرخ نمودند و همچنین از تمامی صاحبان قلم و عکاسان عزیز که بی ریا و از سر خلوص هنر خویش را به سایت سپیدرود پیشکش کردند، تشکر و دست مریزاد گفت و اعلام می کنیم که چشمان ما همچنان چشم انتظار نوشته ها و تصاویر شماست.

در پایان یادآور می شویم که قدردان واژه به واژه ی نظرات تان هستیم و بند به بند نوشته ها و انتقادات و نظرات حمایتی تان را حرمت می نهیم و منتظریم تا به مانند همیشه صبح را با هم به شب برسانیم.

بیایید که چشمان ما سرمه ی قدم های تان است…

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا