آخرین خبرهااستان هااسلایدر

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد : ادامه ممنوعیت واردات برنج تا زمان حصول اطمینان کامل از تعادل در بازار/۴ماه گذشته واردات برنج ممنوع بوده

وزیر جهاد کشاورزی از ممنوعیت واردات برنج تا زمان حصول اطمینان کامل از تعادل در بازار خبر داد و افزود : از اوایل شهریور واردات برنج به کشور متوقف شده و ثبت سفارش نیز انجام نگرفته است .

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان مهندس محمود حجتی در حاشیه بازدید از پروژه های بخش کشاورزی استان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه ریزی دولت جهت صیانت از تولید ملی اظهار داشت : دولت به گونه ای برنامه ریزی کرده تا از تولیدات کشاورزی داخل همانند محصول استراتژیک برنج که مهم ترین محصول استان های گیلان و مازندران است، حمایت شود.

وی با اشاره به توقف واردات برنج از چهار ماه گذشته تا به امروزاظهار داشت : تا زمانی که بازار برنج از رکود خارج نشود، ثبت سفارش واردات انجام نمی شود.

وزیر جهاد کشاورزی از ادامه ممنوعیت واردات برنج تا زمان حصول اطمینان کامل از تعادل در بازار خبر داد و افزود : از اوایل شهریور واردات برنج به کشور متوقف شده و ثبت سفارش نیز انجام نگرفته است .

وی باتأکید بر ضرورت ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا محصولات کشاورزی افزود : برای برقراری تعادل باید محصولات تولید داخل بتوانند از نظر تقاضا کشش قابل قبولی داشته باشند.

حجتی همچنین به رکود یک ماهه بازار داخلی نیز اشاره کرد و یادآورشد: بر همین اساس ممنوعیت واردات برنج را تمدید کردیم و تا زمان حصول اطمینان کامل از ایجاد تعادل در بازار این ممنوعیت وجود خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا