آخرین خبرهااستان ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان: با تکمیل کریدور شمال – جنوب، فصلی نوین در روابط ایران و جمهوری آذربایجان ایجاد می‌شود

 جلسه هماهنگی در خصوص پروژه راه آهن آستارا_آستارا به منظور رفع مشکلات با حضور مدیران ارشد راه آهن  ایران و جمهوری آذربایجان، معاون استاندار و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، فرماندار و برخی از مدیران کل استان در آستارا برگزار گردید.

به گزارش تدبیرشرق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این نشست گفت: با اتمام خط آهن قزوین– رشت– آستارا و تکمیل کریدور شمال – جنوب، فصلی نوین در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ایجاد می شود.

فرهاد دلق پوش اظهار کرد: همه مدیران استان گیلان بر این موضوع واقف هستند که با اتمام خط آهن قزوین– رشت – آستارا و تکمیل کریدور شمال – جنوب، فصلی نوین در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ایجاد خواهد شد. وی ادامه داد: در کشور ما ضوابط و قوانین خاصی در بخش معدن و در بحث برداشت از معادن وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه برای تسریع در تکمیل پروژه راه آهن آستارا – آستارا، بسیاری از قوانین به دستور استاندار گیلان، تسهیل شده است ، افزود: در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان همه رویه ها اصلاح، فرآیندها کاهش و در اسرع وقت کلیه مجوزها صادر شده است.

دلق پوش با بیان اینکه پیمانکار پروژه باید از یک فرد آشنا به ضوابط و قوانین بهره مند شود، خاطر نشان کرد: کارها و مسایل جزئی موجود ، باعث ایجاد وقفه در اجرای پروژه می شود لذا بایستی با پشتکار و همدلی امور را دنبال و پیگیری کرد.

وی تصریح کرد: اراده کشور و استان بر این است که این مسأله حل شود و مدیران استانی برای این منظور در این جلسه حضور دارند که مجریان پروژه هیچ دغدغه ای را نداشته باشند. هر مشکلی باشد با همت زیر مجموعه مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در بخش پایانی سخنان خود افزود: راه آهن بین المللی آستارا – آستارا و راه آهن قزوین – رشت – آستارا مهمترین و پر اهمیت ترین پروژه حال حاضر استان گیلان می باشد که باید در بازه زمانی تعیین شده با اولویت به بهره برداری برسد.

/گیل نگاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا