آخرین خبرها

نشست افتتاحیه نظارت عالیه بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

نشست افتتاحیه نظارت عالیه بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

استان‌ها > سمنان – با حضور ناظرین منتخب شرکت توانیر ، نظارت عالیه بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در نشست افتتاحیه این برنامه گفت: نگاه ما به موضوع ارزیابی و نظارت این است که، این مهم را یک فرصت شایسته برای ارتقای خدمت رسانی می دانیم .
مهندس سیدمحمد موسوی زاده با بیان این که برنامه نظارت عالیه توسط مدیران مجرّب و نخبه صنعت برق کشور انجام می شود افزود: شناسائی نقاط قابل بهبود و رفع آنها و همچنین تعمیم نقاط قوت ، اقدامی بسیار اثرگذار است .
وی اظهار داشت : ذات ارزیابی و نظارت عالیه ایجاب می کند که اقدامات و فعالیت ها بازبینی شده و تعاطی افکار و انتقال دانش به نحو شایسته ای به اجرا در می آید.
وی با اشاره به این که بیش از 70 درصد انرژی مصرفی استان صرف فعالیت های تولیدی می شود اظهار داشت : شرکت توزیع برق استان سمنان به لحاظ شاخص های کیفی نظیر؛ کمترین درصد تلفات انرژی الکتریکی ، نرخ انرژی نشده و متوسط زمان خاموشی هر مشترک ، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و این عملکرد، مبیّن تلاش بی وقفه و زحمات شبانه روزی کارکنان این شرکت حاصل شده است .
وی خاطر نشان کرد : تنظیم بانک اطلاعاتی مولّدهای اضطراری ، تدوین سناریوی مانور شبکه های توزیع ، استفاده مناسب و گسترده از کابل های خودنگهدار، به کارگیری GPS خودروئی، کاربردی سازی نرم افزار سیستم اطلاعات مدیریت (GIS) در بخش بهره برداری ، اجرای 78 رزمایش خدمت متعالی ، حضور فعال در مانورهای پدافند غیرعامل ، استقرار کانتینرهای بحران و تجهیز آنها ، شناسائی و رفع نقاط خطر شبکه و تاسیسات و رصد مستمر وضعیت روشنائی معابر ، از جمله اقدامات این شرکت در حوزه بهره برداری به شمار می رود.
سرپرست گروه نظارت عالیه بهره برداری شرکت توانیر در این نشست گفت: به منظور بررسی عملکرد شرکت های توزیع برق، شرکت مدیریت انتقال ، تولید و توزیع برق ایران (توانیر) ، برنامه ممیزی ، ارزیابی و نظارت عالیه را در برنامه کاری خود دارد.
مهندس حسین قدیمی با عنوان این که در این ارزیابی، موضوع جاری بودن دستور العمل های توانیر و وزارت نیرو رصد می شود افزود: در نظارت عالیه ، اهداف ، برنامه ها ، فرآیندها و روش انجام آنها طبق چک لیست هائی که قبلاً ارائه گردیده ، توسط کارشناسان منتخب ارزیابی خواهد شد .
وی با اشاره به این که پایداری شبکه ، بهره وری اقتصادی و رضایت مشترکان، از اهدافی است که به دنبال آن هستیم تصریح کرد: براساس چک لیست ها، فعالیت ها و روندها در بهره برداری شامل مدیریت بار و ولتاژ ، سامانه 121، شکایات ، سرویس و نگهداری و اقدامات پیشگیرانه ، ایمنی و وضعیت تجهیزات عملیاتی ، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
گفتنی است : نظارت عالیه بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ، طی روزهای 20و 19و 18 آذر ماه با حضور گروه منتخب هفت نفره شرکت توانیر از شرکت های توزیع برق اردبیل، غرب مازندران ، گلستان ، فارس ، تهران ، قم و شهرستان اصفهان انجام می شود.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا