آخرین خبرها

نشست فرماندار سمنان با داشنجویان و رئیس شورای واحد صنفی‎

نشست فرماندار سمنان با داشنجویان و رئیس شورای واحد صنفی‎

استان‌ها > سمنان – مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان به همراه مدیران مربوطه ضمن نشست با داشنجویان و رئیس شورای واحد صنفی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه سمنان بازدید نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این نشست صمیمی سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش 16 آذر روز دانشجو با اشاره به ضرورت تحقق اهداف دانشگاه در زمینه تولید علم و نیروی انسانی توانمند علمی بیان داشت بی شک توسعه کمّی و کیفی خوابگاه های دانشجویی از جایگاه ویژه ای نزد مسوولان برخوردار است.
وی وجود یک محیط خوابگاه سرشار از شور و نشاط را منشاء تاثیرات مثبت فراوان بر روحیه و عملکرد دانشجویان عنوان و بر لزوم مشارکت دادن دانشجویان در مدیریت امور خوابگاه و استفاده از نظرات آنان در مورد مسائل مربوط به خوابگاه ها تاکید و تحقق این امر را عامل مهمی در ایجاد رضایت و نشاط دانشجویان در فضای خوابگاه ها دانست و افزود سالن های ورزشی خوابگاه، کتابخانه و سالن مطالعه، امور مذهبی- فرهنگی، مسجد و مراسمات مذهبی و برنامه های تفریحی اموری هستند که می توان مدیریت آن ها را به خود دانشجویان سپرد.
فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان با بیان اینکه مسوولان با حضور در بین دانشجویان، تلاش می کنند زمینه را برای آرامش و آسایش دانشجویان در خوابگاه فراهم کنند ، تشکل های دانشجویی در دانشگاه و فعالیت داشجویان در قالب این تشکل ها و در محور های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی را در اعتبار بخشیدن به شخصیت دانشجویان خوابگاها را حائز اهمیت دانست.
دانایی از تحصیل 12 هزار دانشجو در این مرکز از ظرفیت 3 هزار نفری خوابگاه دانشگاه سمنان جهت تامین اسکان دانشجویی خبر داد و بر لزوم فراهم نمودن برگزاری تورهای سمنان گردی برای دانشجویان تاکید نمود.
در ادامه رئیس شورای صنفی دانشجویی دانشگاه سمنان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و سایر مسئولین در خوابگاه دانشجویی دانشگاه سمنان در خصوص اتاق های خوابگاه، برخی از نکات مهم در زندگی خوابگاهی و بررسی امکانات خوابگاه ها به بیان مسائل مربوطه ، مشکلات، نیازها و دغدغه های خود در شورای صنفی پرداخت و از حل بسیاری از مشکلات طی چند سال گذشته تا کنون در امر رفاهی دانشجویان خبر داد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا