فرهنگی و هنری

جزییات تازه از فیلم جدید تارانتینو

به گزارش خبرگزاری تدبیرشرق، اکران نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو از روز ۹ اوت سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. این روز با پنجاهمین سالگرد کشتار شارون تیت همسر رومن پولانسکی و چهار تن دیگر به دست خانواده منسون همزمان است. رومن پولانسکی هنگام جنایت خارج از کشور بود.

کمپانی توزیع‌کننده فیلم تازه تارانتینو سونی پیکچرز است که در رقابت با برادران وارنر و پارامونت امتیاز اکران فیلم را از آن خود کرد. هنوز اطلاعات چندانی از فیلمنامه و داستان اثر تازه تارانتینو منتشر نشده است، اما تا اینجای کار مشخص است داستان در سال ۱۹۶۹ روی می‌دهد. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از حضور شخصیت چارلز منسون و قتل‌های خانواده منسون در داستان فیلم تازه تارانتینو است.

تارانتینو برای فیلم جدیدش در پی به کار گرفتن برخی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوود از جمله تام کروز، لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت و مارگو رابی است. دیوید هیمن معروف تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی را برعهده دارد.

کارگردان «هشت منفور»، «جنگوی رها شده»‌ و «بیل را بکش» چندی پیش برای ساخت این فیلم اعتبار مالیاتی ۱۸ میلیون دلاری از ایالت کالیفرنیا دریافت کرد. کار تولید فیلم از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا