آخرین خبرها

برترین تکواندوکاران خردسال دختر گیلان انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن ورزشی شهدای خمام رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در وزن اول ، یسنا یزدان بخش از باشگاه ادیب صابر رشت، در وزن دوم فاطمه نوروزی از باشگاه رسپینا ، در وزن سوم مریم توبه از مهرورزان رشت و در وزن چهارم فاطمه یوسفی از باشگاه رسپینا عنوان قهرمانی را کسب کردند.
همچنین در پایان رقابت های وزن پنجم ، شمیم برزه کار از مارلیک رشت ، در وزن ششم آیلار کارنیا از بندرانزلی و در وزن هفتم حدیث محسن زاده از مارلیک رشت به مقام قهرمانی رسیدند.
در پایان مسابقات وزن هشتم نیز ، مهدیه شیرزاد از ادیب صابر رشت ، در وزن نهم اردا کامل از مهرورزان رشت و در وزن دهم آیلین کارنیا از بندرانزلی با برتری برابر حریفان خود عنوان نخست را تصاحب کردند.
همچنین شمیم برزه کار به عنوان برترین تکواندوکار ، زینب توکلی به عنوان بهترین داور و مائده کارگر به عنوان با اخلاق ترین ورزشکار رقابت های تکواندو قهرمانی دختران خردسال گیلان انتخاب شدند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به نفرات برتر مسابقات تکواندو دختران خردسال گیلان ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا