آخرین خبرها

بیانیه جامعه ورزش استان زنجان در حمایت از روحانی

بیانیه جامعه ورزش استان زنجان در حمایت از روحانی

استان‌ها > زنجان – چشم امید ما به انتخاب دوباره آقای دکتر حسن روحانی و تداوم یابی برنامه های بهتر و کامل تر شده ایشان که مملو از تدبیر و امید می باشند، دوخته شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ در این بیانهی آمده است:« با گسترش شهر و شهرنشینی و تنوع و تکثیریابی شغل ها و ماشینی شدن شتابدار کارها و زندگی؛ جامعه و انسان های به ظاهر تلاشگر و کوشا؛ به مرور دچار فقر حرکتی شده به انواع اقسام صدمات و بیماری های جسمی، روانی، عاطفی و رفتاری دچار می شوند که سلامت و شادابی و بهره وری تک تک آحاد جامعه را مورد تهدید و تخریب قرار می دهد و باعث می گردد تا هزینه کردهای غیرلازم افزایش یافته ؛ فقر اقتصادی تشدید گردد و امید به زندگی و تدبیر اصولی و به هنگام جهت بهبود امور و ساختن ایرانی آباد و آزاد دور از ذهن و مشکل دار به نظر برسد.
وقتی نام وزارت ورزش و جوانان را در جا و مکانی می خوانیم یا می شنویم، بلافاصله امیدوارانه به فکر رفاه و راحتی و سلامت و شادابی جامعه و جوانان کشور و استان می افتیم، چون که باور داریم این جوانان کوچک، در فردایی نه چندان دور ، مسئولان و مدیران این مرز و بوم خواهند شد و مملکت به دست آن ها سپرده خواهد شد.
بنابراین ضروری است برای کمال یابی و رسیدگی این جوانان به آن ها و ساختار آینده ساز آن ها رسیدگی بیشتر و بهتری بکنیم و از گفتار درمانی بپرهیزیم.
کامل و غنی بودن برنامه ها و هدف گذاری ها و پروسه های کاری بدون داشتن اعتبار و بودجه مشخص و کافی بی اعتبار خواهد شد.
ما ورزشکاران و قهرمانان این مرز و بوم بیش از و پیش از دکترها و داروها ، داریم سلامت و شادابی جوانان و جامعه را تعمق و تسری می دهیم؛ درخواستی منطقی و بنیادی از مسئولان سیاست ورز و برنامه ریز کشور داریم که بیایند برخلاف نگاه و نظر قبلی ها به ورزش به عنوان یک بنگاه درآمدی دولت، برای کسب سود بیشتر نگاه نکنند و از تحمیل هزینه به بخش های سخت افزاری و نرم افزاری آن بپرهیزند و برای ورزش و ارزش داری ورزش هزینه کنند تا فردایی بهتر را شاهد و ناظر باشیم.
مسئولان هیات ها و مربیان و قهرمانان عرصه های ورزشی وقت و عمر و فرصت های بازگشت ناپذیر خود و خانواده شان را در بازار و در لابلای جنس و کالاهای جور واجور مصرف و هزینه نمی کنند تا روز به روز پول دار تر و مادی تر گردند. آنان با عشق برای تامین سلامتی عق و جسم جامعه و عشق به اهتزار درآمدن پرچم پرافتخار ایران در سرتاسر دنیا، فکر و کار و عمل می کنند. هر چند که بسیاری از آن ها هنوز در جایی صاحب شغل نشده اند!.
دوری از تدبیر و امید می تواند که روز به روز باعث لاغری ورزش و ورزشکار گردیم و با اپیدمی کردن فقر اقتصادی و اعتباری به فقیر شدن ورزش و ورزشکار دامن بزنیم.
بدین خاطر چشم امید ما به انتخاب دوباره آقای دکتر حسن روحانی و تداوم یابی برنامه های بهتر و کامل تر شده ایشان که مملو از تدبیر و امید می باشند، دوخته شده است.
امید ما شکوفایی دولت تدبیر و امید است.
آرزوی ما پرباری و پربهاری زندگی تک تک هموطنان عزیزمان می باشد.
به امید آن روز
بهروز باشید».

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا