آخرین خبرها

مردم ایران اسلامی حماسه ای دیگر خلق می کنند

سید محمد احمدی عصر دوشنبه در نشست توجیهی اعضای شعب و نمایندگان فرماندار در انتخابات شهرستان لاهیجان اظهارداشت: نزدیک به10 ماه است که مقدمات برگزاری انتخابات در حال انجام است که نتیجه این تلاش ها خلق رویداد بزرگ و حماسه ای دیگر تا چند روز آینده توسط مردم ایران اسلامی است.
وی افزود: چهار عنصر امنیت، رقابت ، سلامت و مشارکت در انتخابات بسیار مهم هستند و برای هر یک از این موضوعات تمهیداتی انجام شده است تا انتخابات در صحت و امنیت کامل برگزار شود که هر کدام از نمایندگان فرماندار دراین امر وظیفه و مسئولیتی سنگین برعهده دارند.
رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان لاهیجان گفت: ارزش همه این موضوعات زمانی است که بتوان امنیت را در انتخابات تضمین کرد که اگر امنیت وجود داشته باشد سلامت و همه موارد دیگر به درستی پیش خواهند رفت.
وی اظهار داشت: دو انتخابات بزرگ پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم هستند و هر کدام از ما رسالت سنگین شرعی و قانونی مهمی در این باره داریم .
وی با تذکر و یادآوری وظایف و مسئولیت نمایندگان فرماندار درشعب اخذ رای خاطرنشان کرد: مجرب و مقتدرترین افراد به عنوان نمایندگان فرماندار در شعب انتخاب شده اند تا بتوانند این امانت را به درستی انجام دهند و تحت تاثیر هیچ فرد و جریانی قرار نگیرند.
فرماندار لاهیجان گفت: در شهر لاهیجان انتخابات بصورت الکترونیکی و در روستاها بصورت دستی انجام می شود که الکترونیکی بودن آن امکان شمارش آرا را با سرعت و صحت بیشتری فراهم می کند.
شهرستان لاهیجان بر اساس آخرین سرشماری 167 هزار و 544 نفر جمعیت دارد که حدود 133 هزار نفر آنها می توانند در این دوره از انتخابات رای دهند.
52 صندوق اخذ رای در شهر لاهیجان و 128صندوق در بخش مرکزی ، هفت صندوق در شهر رودبنه و 56 صندوق نیز در بخش رودبنه آماده جمع آوری آرای مردم در 29 اردیبهشت ماه هستند.

***
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گیلان و فرماندار شهرستان لاهیجان از شهردار لاهیجان بابت ایجاد رونق و توسعه در عرصه گردشگری تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به ایرنا ، رضا علیزاده، مدیر کل میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان، و سید محمد احمدی فرماندار و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات از سعید آگشته شهردار لاهیجان در این ستاد تشکر و قدردانی بعمل آوردند.
در متن تقدیر این دو تن از شهردار آمده است : فعالیت در عرصه گردشگری و سرمایه گذاری در این حوزه، بشارت رویش و شکفتن، طراوت و تازگی، تحول و دگرگونی اقتصادی و اجتماعی و ایجاد گام های محکم و مستحکم فرصت های شغلی در سرزمین طبیعت و تمدن است.
نامگذاری سال 1396 را از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گرامی داشته و از زحمات حضرتعالی در قالب «ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان» که موجبات رونق و توسعه در عرصه گردشگری شهرستان را فراهم آورد، تقدیر و تشکر می نماییم.
شهرلاهیجان در ۴۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد ، این شهر با حدود یکصد هزار نفر جمعیت سالیانه پذیرای گردشگران زیادی است .
خبرنگار: فرهاد نظرپور **انتشار : نصراله ابراهیمی
6029 /6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا