آخرین خبرها

فیگو، مهمان ویژه برنامه نود در پخش مستقیم قرعه‌کشی جام جهانی

فیگو، مهمان ویژه برنامه نود در پخش مستقیم قرعه‌کشی جام جهانی

ورزش > فوتبال ملی – لوییز فیگو ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال مهمان ویژه برنامه نود در برنامه پخش مستقیم قرعه‌کشی جام جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عادل فردوسی پور قصد دارد در روز قرعه کشی جام جهانی یک برنامه ویژه در این رابطه داشته باشد. قرعه کشی جام جهانی قرار است در روز جمعه 10 آذر ماه با حضور سرمربیان تیم های حاضر در جام جهانی و بزرگان دنیای فوتبال برگزار شود.
به همین بهانه فردوسی پور قصد دارد تا یک برنامه نود ویژه در زمان قرعه کشی روی آنتن ببرد و این مراسم را با حضور مهمانانی پوشش دهد.
فردوسی پور قصد دارد تا لوییز فیگو ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا را به این برنامه بیاورد تا او به عنوان یک مهمان ویژه در این برنامه حضور یابد. البته این برنامه یک مهمان دیگر هم خواهد داشت و این مهمان جواد نکونام است. نکونام کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی گذشته بوده است.
این برنامه قرار است حوالی ساعت 5 عصر از شبکه سه روی آنتن برود و مراسم قرعه كشی جام جهانی را همراه با مهمانان ویژه خود پوشش دهد.
قرار است کی روش هم بعد از مراسم قرعه کشی در هتل محل اقامت تیم خبری نود حضور یابد و در این رابطه با محمد حسین میثاقی گفت و گو کند. برنامه نود در روسیه و در هتل محل اقامت خود برای مصاحبه با کی روش استودیو ویژه ای هم تدارک دیده است.
لازم به ذکر است که به دلیل اینکه میثاقی کارت ورود به مراسم قرعه کشی را ندارد به همین دلیل قرار است تا این مصاحبه در هتلی در مسکو اجرا شود.
این برنامه ویژه از ساعت 17:30 دقیقه روز جمعه 10 آذر ماه روی آنتن می رود.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا