استان هااسلایدرخبر داغفوری

استقبال 4 درصدی ها از 96 درصدی ها

4درصدی

 محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، صبح امروز(دوشنبه ۲۵اردیبهشت) برای سفری یک روزه به گیلان آمد.(گزارش مشروح بزودی منتشر می شود)

قالیباف که برای سومین بار در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده است، در این دوره با تمرکز ویژه روی مسائل اقتصادی کمپین «۹۶ درصدی ها» را در مقابل ۴ درصدی ها راه انداخته و معتقد است چهار درصد جامعه که به دولت فعلی ارتباط دارند تمام ثروت و امکانات کشور و سهم ۹۶درصد دیگر مردم را در اختیار دارند.

از نکات سفر شهردار تهران به رشت، حضور برخی از حامیان و اعضای ستاد او در مراسم استقبال در فرودگاه سردار جنگل بود.

از جمله این افراد می توان به ولی الله عظمتی فرماندار رشت در دولت محمود احمدی نژاد و یکی از رکوردداران هزینه های تبلیغاتی در ادوار انتخابات مجلس سراسر استان گیلان(انتخابات مجلس رشت سال ۹۴) و محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت اشاره کرد. مردی که بنا به اظهار خودش (اینجا بخوانید) فقط ارزش مالی اموالش ۴۰-۵۰ میلیارد تومان است. این در حالی است که ثابت قدم همواره به دلیل نزدیک بودن مواضع اجتماعی و فرهنگی اش با اصلاح طلبان مورد انتقاد بخشی از اصولگرایان  قرار گرفته است.

تردیدی نیست که اصل برخورداری از ثروت و دارایی مذموم نیست و اینجا هم قصدی بر قضاوت و اظهارنظر در مورد نحوه کسب این ثروت نیست اما این نکته روشن است که؛ این دو حامی شاخص قالیباف، بر اساس معیارها و شعارهای کمپین تبلیغاتی او، قطعا جز «۹۶درصدی ها» نیستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا