آخرین خبرهااستان هااسلایدر

شنیده ها از شروع تغییرات؛ وداع خاوری با مدیرکلی راه و شهرسازی استان گیلان ؟!

با در نظر گرفتن سوابق خاوری در طی سال های مدیریت خود در استان گیلان،با کارنامه ای از پژوره های مختلفی که زیر نظر اداره راه و شهرسازی بوده چه جایگاهی برای او در نظر گرفته خواهد شد ؟

شنیده ها حاکی از آن است پس از آنکه در دوره اول دولت روحانی، شعبانعلی خاوری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان منصوب شد،اینک بار سفر بسته و در شرف وداع با گیلان است.به نظر می‌رسد عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دوره جدید دولت روحانی،تغییراتی را در سطح مدیران کل استانها آغاز کرده است.

حال باید دید با در نظر گرفتن سوابق خاوری در طی سال های مدیریت خود در استان گیلان،با کارنامه ای از پژوره های مختلفی که زیر نظر اداره راه و شهرسازی بوده چه جایگاهی برای او در نظر گرفته خواهد شد و کدام استان، ایستگاه محل توقف بعدی وی خواهد بود ؟!
پروژه های مسکن مهر که به گفته وی و برخلاف نظر وزیر راه و شهر سازی جز بهترین هاست با تاخیر در تحویل به برخی از افراد صورت گرفته است و در مواردی نیز هنوز تحویل مالکین نگشته است.
روند اجرای این پروژه طی سال های متمادی با نظارت اداره کل راه و شهرسازی و قرارداد مستقیم این اداره با پیمانکاران مجری طرح بوده که برخی از آنان با بهره برداری از رانت های خارج از دایره بروکراسی و ضوابط اداری و مجاری بظاهر قانونی سود های کلان برده و در حال حاظر با ناتمام ماندن برخی از این پروژه ها هیچ اثری از تعهد پیمانکاران و متولیان این تخلفات نیست.
همچنین از پروژه ی ملی خط آهن قزوین-رشت نیز می توان نام برد که با اعلام سخن گوی دولت در سفر اخیر به گیلان مبنی بر پیشرفت بالغ بر ۹۰ و چند درصدی این پروژه،چند سالی است که تنها زمزمه ی اتمام آن به گوش می رسد!

همچنین شنیده هایی مبنی بر حضور علی خاوری در استان های خوزستان و تهران به گوش می رسد که باید دید کدام مسند سهم ایشان در ادامه همکاری خود با دولت روحانی است.از محمدرضا نازک‌کار مدیرکل فعلی راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان گیلان نیز که سابقه سالها حضور در راه و شهرسازی به عنوان مدیر ساخت و توسعه راه‌ها را در کارنامه دارد به عنوان جانشین احتمالی خاوری نام برده می‌شود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا