آخرین خبرها

بادامچیان: اینکه روحانی می گوید امام رضا را جناحی نکنید، توهین است، چون نائب امام زمان، رئیسی را در خدمت امام رضا(ع) گذاشته / تفکر دولت بعد باید برد برای ایران و باخت برای امریکا باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بادامچیان: اینکه روحانی می گوید امام رضا را جناحی نکنید، توهین است، چون نائب امام زمان، رئیسی را در خدمت امام رضا(ع) گذاشته / تفکر دولت بعد باید برد برای ایران و باخت برای امریکا باشد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تنها با رفتن به کاخ سعدآباد نمی‌توانیم معضل حاشیه‌نشینی را برطرف کنیم و این مشکل تنها با شعار دادن حل نخواهد شد بلکه باید از کاخ به میان مردم رفت تا مشکلات را با پوست و گوشت خود احساس کند.

به گزارش «انتخاب»، اسدالله بادامچیان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: نظام‌های دیکتاتوری انتخابات‌های نمایشی برگزار می‌کنند و فرد حکومت خواه بدون آرای مردم به هدف خود می‌رسد، مانند انتخابات‌هایی که قبل از انقلاب به‌صورت نمایشی در ایران انجام می‌شد و توسط سرویس‌های جاسوسی نمایندگان آنان انتخاب می‌شد.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیر اصلی در کشورهای غربی مردان خاکستری پشت پرده هستند، افزود: انتخابات در کشورهای غربی جنگ قدرت است و گروه‌ها به مباحث مختلفی برای کسب رأی دست می‌زنند و اگر هم دموکراسی برقرار باشد هیچ نگاهی به مباحث ارزشی و دینی نمی‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: انتخابات در آموزه‌های دینی به معنای برگزیدن است، چراکه برای اداره جامعه و رفع مشکلات هدف تعیین کرد و این موضوع سبب شده انتخابات ایران الهی باشد.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب افراد بر اساس منافع شخصی و حزبی مسئولیت خدایی به همراه دارد ،ابراز کرد: اگر فرد بدی انتخاب شود باید پاسخگوی عمل خود باشیم و در کارهای نادرست او شریک هستیم، همچنین رأی دادن حق‌الناس بوده و انتخاب افراد بد سبب ضایع شدن حق دیگران می‌شود.

بادامچیان با اشاره به اینکه باید در انتخابات آینده فردی را انتخاب که کشور را به سعادت و آزادی بکشاند، عنوان کرد: اگر به فردی که نسبت به مسائل اسلامی آگاهی نداشته و از خدا نترسد رأی دهیم باید به درگاه خداوند پاسخگو باشیم و فردی که در عمل توجهی به آموزه‌های دینی نمی‌کند نمی‌تواند جامعه را به سرانجام بکشاند.

وی مطرح کرد: افرادی مانند شهید رجایی در سازمان ملل به دنبال دعوا نبودند و سازش را هم مطرح نمی‌کردند، همچنین انتخابات یک تکلیف الهی است که به افراد شایسته برای خدمت فرصت می‌دهد و ما نمی‌توانیم نسبت به این امانت مهم بی‌توجه باشیم.

نائب رئیس حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: انتخابات در کشور جنگ میان قدرت‌ها نیست بلکه انتخاب افراد توانمند برای اجرای اهداف دینی بر پایه اهداف کشور است و آنان که مباحث قومی مطرح می‌کنند راه اشتباهی را پیش‌گرفته‌اند.

وی آسیب‌های انتخابات را مدنظر قرار داد و گفت: برخی افراد برای جمع‌آوری رأی جلوی هرکسی خم می‌شوند، چراکه هدف این افراد جلب رضایت خداوند نبوده بلکه رسیدن به قدرت است و در شرایط کنونی هم برای برخی افراد این موضوعات مطرح نیست ،به درخت دخیل می‌بندد و روی دستان خود پارچه‌های قرمز و سبز بسته‌اند و با این رنگ ارزشی به خیابان می‌ریزند و می‌رقصند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: برخی افراد برای رسیدن به خواسته خود هر کاری می‌کنند و در این مسیر به جایگاه و لباس خود هیچ نکاهی ندارند، متأسفانه برخی افراد زمانی که از مسئولیت خود عزل می‌شوند در زمین دشمن بازی می‌کنند و به ابزارهای استکبار تبدیل می‌شوند و در مقابل کسانی همشان نظام اسلامی را حفظ کرده‌اند.

وی رهبر انقلاب را رئیس‌جمهور مطلوب کشور برشمرد و گفت: ایشان به دنبال جنگ نبوده و گروه‌های تبلیغی هم با هزینه‌های سنگین تشکیل نداده تا رأی جمع کنند، همچنین در این ایام برخی به دنبال دروغ سازی بوده و نقل‌قول‌هایی از بنده کره‌اند که تکذیب کرده‌ام مانند امروز صبح که یکی از سایت‌ها به‌دروغ مطالبی از قول بنده نسبت به رئیسی و قالیباف اهانت شده بود که کاملاً دروغ است.

نائب رئیس حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: برخی به‌ دروغ مسائلی را مطرح می‌کنند و با استفاده از مباحث روانشناسی مختلف تا مردم را فریب دهند که مردم باید بسیار مراقبت کنند تا در دام گرفتار نشوند.

وی با تأکید بر دقت نظر مردم در انتخاب اصلح تصریح کرد: مردم باید به شیوه درست و اصولی شاخص‌های فرد اصلح را شناسایی کنند تا هرکسی نتواند بر کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند.

بادامچیان با گلایه از حس جنگیدن در بین مسئولان کشوری گفت: تنها با رفتن به کاخ سعدآباد نمی‌توانیم معضل حاشیه‌نشینی را برطرف کنیم و این مشکل تنها با شعار دادن حل نخواهد شد بلکه باید از کاخ به میان مردم رفت تا مشکلات را باپوست و گوشت خود احساس کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به نوع برگزاری مناظرات عنوان کرد: حضور معاون اول رئیس‌جمهور در بین نامزدها نمی‌توانست مناظرات را در مسیر درستی قرار دهد و این بیشتر شبیه بازی دادن مردم به نظر می‌رسید.

وی افزود: تغییر هزاران مدیر تنها با این تفکر که هم‌حزب نبوده‌اند با شعارهایی که قبل از رسیدن به مقام می‌دهند مغایرت دارد و این تنها هدر رفت نیروهای انقلابی و بیت‌المال است.

بادامچیان با اشاره به سوابق رئیسی  وی اظهار داشت: منفعت‌طلب نبودن و همیشه تابع ولایت‌فقیه بودن دو ویژگی بارز آیت‌الله رئیسی است که مردم می‌توانند با این دو ویژگی به ایشان اعتماد کرده و به وی رأی دهند.

وی در ادامه گفت: وقتی آقای روحانی می‌گوید امام رضا (ع) را جناحی نکنید خارج از قاعده عمل می‌کند زیرا نائب امام زمان (عج) آیت‌الله رئیسی را در خدمت امام رضا(ع) گذاشته و این نوعی اهانت محسوب می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این اصل که اقتدار نظام به تدبیر رهبر انقلاب اسلامی وابسته است خاطرنشان کرد:صداقت، نقد منصفانه،اخلاق، و توانایی آقا میر سلیم بر همه مردم آشکار بوده و این مردم هستند که یکی از این کاندیداها مورد اعتماد اصول‌گرایان را انتخاب می‌کنند.

وی  گفت: برجام نقاط مثبت  و منفی داشته که باید در دولت آینده تمام نقاط منفی آن برطرف شده و تفکر برد برد در مورد آمریکا باید به تفکر برد برای ایران و باخت برای شیطان بزرگ تغییر کند.

بادامچیان هر سه کاندیدای اصولگرایان را مورد اعتماد دانست و گفت: باید تا آخر این‌همه در میدان بوده و این مردم هستند که انتخاب می‌کنند کدامیک باید به پاستور رفته و سکان ریاست جمهوری را به دست بگیرد.

وی سند 2020 را یکی از ننگ‌های تاریخ انقلاب خواند و عنوان کرد: این دولت آموزش‌وپرورش را با خواسته‌های غربی‌ها دنبال می‌کنند و این در حالی است که دغدغه‌های رهبری در این مورد را موردتوجه قرار نداده‌اند.

 وی با تأکید بر حفظ بیت‌المال و جلوگیری از اسراف افزود: حزب موتلفه اسلامی از پول حرام و شبه ناک در مسیر آرمان های انقلاب استفاده نمی‌کند و به همین علت تبلیغات میرسلیم در سراسر کشور با هزینه سنگین دنبال نمی‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا