آخرین خبرهااستان ها

بیانیه شورای جوانان اصلاح طلب استان گیلان درباره شهادت بابک نوری

به گزارش تدبیرشرق به دنبال شهادت بابک نوری در سوریه از سوی شورای جوانان اصلاح‌طلب استان گیلان بیانیه‌ای صادر شد. فعالان سیاسی با تبریک و تسلیت فقدان این شهید مدافع حرم اظهار امیدواری کرده‌اند که بتوانند ادامه‌دهنده راه آن شهید باشند.در این بیانیه آمده است:

بِسم رَب شُهدا و صِدیقین

شهادت بابک نوری هریس جوانی خوش‌نام که همیشه در تمامی صحنه‌های خدمت‌رسانی حاضر و آماده بود و همگان نام او را به اخلاق و ادب و احترام می‌شناسند را به ملت ایران و خانواده او هم باید تبریک گفت و هم تسلیت. تبریک ازآن‌جهت که شهادت والاترین هنر مردان خداست و برای او که راسخ و مومن به هدف و آرمان خود برای ایستادن در مقابل ظلم به انسان‌ها بود و نتوانست در مقابل این ظلم سکوت کند و خداوند لبیک او را اجابت و نامش را جاودان ساخت و تسلیت ازاین‌رو که ما از نعمتِ گوهری چون او محروم شدیم.

همچنین از خداوند متعال خواستار آن هستیم که چون بابک نوری هریس و تمامی شهدا که درراه اعتلای ارزش‌های ملت شریف ایران و دفاع از مظلومان چنین عاشقانه از جان خود گذشتند بتوانیم ادامه‌دهنده این راه پرافتخار باشیم.

گفتنی است بابک نوری متولد سال ۱۳۷۱ رشت هفته گذشته در عملیات آزادسازی شهر ابوکمال مابین مرز سوریه و عراق به شهادت رسید. مراسم تشییع پیکر او صبح امروز اول آذرماه در رشت برگزار شد

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا