آخرین خبرها

اجرای کامل مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری برای همه دستگاهها ضروری است

اجرای کامل مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری برای همه دستگاهها ضروری است

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری – ایرنا نوشت :استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای صحیح و کامل تمامی مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای دستگاههای اجرایی ضروری است و نباید خلاف آن عمل شود.

اقبال عباسی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل در استان موظفند تمامی مصوبات این ستاد را عملیاتی و اجرایی کنند.
وی افزود: همانطور که برای پرداخت تسهیلات به بانک ها فشار آورده می شود، باید هنگام وصول مطالبات نیز به بانک های عامل کمک شود.
عباسی تصریح کرد: تملیک برخی واحدهای تولیدی بدهکار از سوی بانک های عامل نباید منجر به تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران شود.
وی یادآور شد: به همین منظور مدیران بانک های عامل موظفند تا زمان تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بدهکار نسبت به فعال بودن کارخانه و اشتغال کارگران اقدام کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از زمان تملیک یک واحد بدهکار تا هنگام تعیین تکلیف وضعیت این طرح در صورت مراجعه کارگران آن واحد به استانداری آنها را به بانک مربوطه می فرستم.
وی افزود: البته در صورتی که تولید کنندگان بدهکار برای تعیین تکلیف بدهی خود به بانک های عامل مراجعه و پیگیری نکنند، نباید بانک مربوطه را معطل نگهداشت.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قرار بود یکی از واحدهای تولیدی دوباره ارزیابی وثیقه شود.
حبیب الله وفایی تصریح کرد: این در حالی است که یکی از بانک های عامل چهارمحال و بختیاری بدون اطلاع قبلی واحد تولیدی مربوطه را به مزایده گذاشته و فروخته است.
وی یادآور شد: سهم چهارمحال و بختیاری از 200 هزار میلیارد ریال اشتغال فراگیر کشور 4.21 درصد برابر 8 هزار و 420 بوده که تاکنون تنها چهار هزار و 30 میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.
وفایی اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار، کاهش نرخ بیکاری و دستیابی به رونق اقتصادی از مهمترین برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
گفتنی است ، در این نشست گزارشی از روند فعالیت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری و برنامه های این ستاد در سال جاری ارائه شد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا