آخرین خبرها

باید هم به حوزه علمیه و هم به دانشگاه تبریک گفت

باید هم به حوزه علمیه و هم به دانشگاه تبریک گفت

فرهنگ > دین و اندیشه – یادداشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی معراجی (رئیس کتابخانه تخصصی علوم حدیث) درباره انتصاب دکتر رسول جعفریان به سمت رییس کتابخانه دانشگاه تهران

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رسول جعفریان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران را به دست گرفت. توفیق، رفیق شد که در مراسم معارفه دوست دیرین و برادر گرانقدرم حجت الاسلام والمسلمین دکتر رسول جعفریان، مؤلف و مورخ سرشناس و صاحب سبک و بسیاردان و کتاب‌شناس پرکار، که با حضور بزرگان و استادان و نخبگان دانشگاهی و خالقان اندیشه و مقامات عالی‌رتبه کشوری در سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد شرکت کنم.
زمان مراسم کوتاه بود، مطالب ارائه شده بسیار مفید و کارگشا، سخنان سنجیده و مهم جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست فهیم مجلس و جناب آقای دکتر نیلی ریاست محترم دانشگاه تهران تأمّل برانگیز بود.
آقای دکتر جعفریان مانند همیشه خوش درخشید، با تسلّط و احاطه بر موضوعات مرتبط و ارائه ایده‌های عالی نشان داد که باید چشم به راه خبرهای خوشی بود. پس از صحبت‌های جعفریان در جمع بسیار ارجمند استادان و اندیشمندان و دانشگاهیان والامقام، به خویش گفتم: هم به حوزه علمیه باید تبریک گفت و هم به دانشگاه.

/6262

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا