آخرین خبرها

برنامه های دولت، انگیزه سرمایه گذاری در گیلان را افزایش داده است

رضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:امروز به یمن برجام و مذاکرات صورت گرفته، شاهد خرید هواپیماهای جدید و نیز توسعه آزادراه ها هستیم که نتیجه آن، رونق گردشگری داخلی و خارجی است.
وی بر اقدامات موثر دولت یازدهم در توسعه گردشگری تاکید کرد و گفت: باید با تعاملات فردی و اجتماعی برای رونق افزایی اقتصادی و اشتغالزایی پایدار، گام برداشت و با هم افزایی و همگرایی، صنعت گردشگری را به عنوان یک فرصت در کانون توجه قرار داد و از مزیت های آن به نفع اقتصاد، معیشت و اشتغال بهره گرفت.
علیزاده با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: گذر مهمی در پیش است و باید در این گذر بر نشاط سیاسی افزود و از بزنگاه انتخابات در راستای تعالی بخشی به ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بهره مند شد.
علیزاده بحث انتخابات و مشارکت مردمی را یک فرصت و موقعیت مهم دانست و گفت: درک مقطع حساس کشور به گونه ای است که به واسطه آن در عرصه بین المللی ثبات بیشتری خواهیم یافت و توجه دولت ها و ملت ها را به کشور و توانمندی های آن معطوف خواهد ساخت.
وی خاطرنشان کرد: امپریالیسم جهانی و صهیونیسم مدام بر طبل بی اعتمادسازی مردم به نظام اسلامی ایران می کوبند، در حالیکه تمامی اقشار کشور به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار در صحنه های سرنوشت ساز ایران اسلامی حضور خواهند داشت.
وی گفت: توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری همه آحاد جامعه در انتخابات بی تردید یک استراتژی هدفمند است که می تواند منجر به تحکیم حاکمیت نظام سیاسی و نیز مردم سالاری دینی شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر لزوم حضور حماسی مردم در انتخابات و همت برای رقم خوردن حماسه ملی، از فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی خواست تا با هوشیاری در برابر توطئه ها ایستادگی کرده و ضمن حفظ وحدت ملی و نگاهی تعالی گرایانه نسبت به آینده سازی ایران اسلامی و انتخاب فردی اصلح اقدام کنند.
وی به اهمیت برگزاری دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: همه تلاش ما به‌عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در راستای ایجاد شور و نشاط و اعتماد در جامعه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به افزایش صادرات و همچنین افزایش حضور گردشگران خارجی در استان تاکید کرد: تدبیر و امید دولت یازدهم، دروازه های گیلان را به دنیا گشوده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده:کبیری
7286 / 2007

1881

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا