اجتماعیاستان ها

استاندار گیلان: حداقل 50 درصد ریشه‌ اعتیاد بیکاری است/ معتادان، برنامه محور به سمت درمان قطعی پیش بروند

استاندار گیلان

استاندار گیلان گفت: اعتقاد دارم حداقل 50 درصد ریشه‌ اعتیاد بیکاری است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایلنا، مصطفی سالاری در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن تسلیت به مردم شریف کرمانشاه به جهت وقوع زلزله اخیر در آن منطقه، گفت: عملکرد دادگاه‌های درمان محور بایستی به خوبی مورد ارزیابی قرار گیرد و به سمتی پیش برویم که معتادین به صورت کاملاً برنامه محور به سمت ترک اعتیاد و درمان قطعی پیش روند.

حداقل 50 درصد ریشه‌ اعتیاد بیکاری است

وی با اشاره به اینکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده برروی ظرفیت مرکز ماده 16 کار کنیم، اضافه کرد: اگر برای اشتغال معتادین فکری نشود، یقیناً مجدد پس از یک دوره کوتاه به اعتیاد دچار می شوند. استاندار گیلان تأکید کرد: زمانی مرکز 16 موفق خواهد بود که بتواند معتادین درحال درمان را به گونه‌ای آموزش دهد که فرد پس از ترخیص از مرکز و بازگشت به اجتماع، وارد بازار کار شده و برای همیشه از اعتیاد دور شود: چرا که اعتقاد دارم حداقل 50 درصد ریشه‌ی اعتیاد بیکاری است.

در جلسات با برنامه ورود کنید؛ رمز موفقیت ما کار گروهی است

سالاری ضمن تأکید بر عملیاتی کردن فعالیت‌ها و جلسات مرتبط با این حوزه، گفت: در جلسات با برنامه ورود کنید؛ رمز موفقیت ما در این بخش کار گروهی است. وی در پایان سخنانش با بیان اینکه بایستی جامعه را به سمتی هدایت کنیم که پویایی داشته باشد، اظهار کرد: باتقویت برنامه‌هایی نظیر پیاده‌روی خانوادگی می توان زمینه را برای بالندگی و پویایی هر چه بیشتر جامعه انسانی استان کمک کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا