آخرین خبرها

استاندار کردستان: توان خود را برای تحقق وعده ها به کار می‌گیریم

استاندار کردستان: توان خود را برای تحقق وعده ها به کار می‌گیریم

استان‌ها > کردستان – استاندار کردستان گفت: همە توان خود را بکار خواهیم گرفت کە وعدەهای دادە شدە بە مردم را عملیاتی و اجرایی کنیم.

بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم آغاز عملیات اجرایی آمادە سازی شهرک صنعتی شمارە ۴ سنندج با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اشتغال را بزرگترین مشکل استان در حال حاضر برشمرد و گفت: اجرای این طرح از ۱٦ سال گذشتە در جریان بودە و امیدواریم با حل مشکلات آن فاز اول این شهرک در مدت زمان شش ماە بە پایان برسد.
وی در اختیار قرار دادن این شهرک را عامل ایجاد اشتغال، سرمایەگذاری و تولید در سنندج دانست و اضافە کرد: همە توان خود را بکار خواهیم گرفت کە وعدەهای دادە شدە بە مردم را عملیاتی و اجرایی کنیم.
مرادنیا پیش بینی اولیە برای طرح آمادەسازی فاز اول این طرح کە شامل ۷۵ هکتار است را ۲۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: تامین اعتبارآمادە سازی شهرک صنعتی شمارە چهار سنندج توسط شرکت شهرک های صنعتی استان و کشور انجام می شود.
استاندار کردستان مجموع مساحت شهرک صنعتی شمارە ۴ سنندج را ۳۰۵ هکتار عنوان کرد و گفت: برای ۲۵۴ هکتار آن طرح تهیە، خیابان کشی و تقسیم بندی های مربوطە انجام شدە است.
وی آمادەسازی این شهرک را در سە فاز عنوان کرد و افزود: با توجە بە کمبود زمین در سنندج واستان کردستان امیدوارم این طرح بتواند بخشی از مشکلات مربوط بە تولیدکنندگان و سرمایە گذاران را حل کند.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا