آخرین خبرهااستان ها

توسعه شهرک صنعتی ورفع مشکلات آن از اولویت ها و مطالبات مردم شهرستان است

به گزارش تدبیر شرق ، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: برنامه ریزی برای توسعه شهرک صنعتی و رفع مشکلات آن از اولویت‌ها و مطالبات مردم این شهرستان است که باید پیگیری شود.

یونس رنجکش در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود: هرچند که مکان استقرار شهرک صنعتی به دلیل شرایط خاص آن به ویژه جاده دسترسی و محدودیت زمینی دارای اشکال و ایراداتی است اما اصلاح وضعیت موجود در ساماندهی آن از جمله مسائلی است که باید برطرف شود.

 وی ضمن تشکر از حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان و پیگیری‌های انجام گرفته در خصوص موانع موجود در شهرک یادآور شد: این شهرک دارای قابلیت‌های خوبی است که تامین نیازمندی های آن می تواند در توسعه و رونق کسب و کار و تولیدات شهرستان بسیار حائز اهمیت باشد.

رنجکش گفت: در کنار توسعه شهرک صنعتی این شهرستان نیازمند ساماندهی مشاغل مزاحم و پراکنده در سطح شهر در کارگاه‌های صنعتی است که این کار گاه ها می توانند تاثیر بسزایی در ساماندهی مشاغل و حفظ محیط زیست و ایجاد فرصت های جدید کسب و کار داشته باشد.

 وی ادامه داد: فرمانداری آستارا آمادگی دارد تا درساماندهی اینگونه مشاغل با توجه به برنامه‌ریزی‌های شرکت شهرکهای صنعتی مساعدت و همکاری های لازم را داشته باشد.

 فرماندار آستارا افزود: آستارا در مسیر تحولات خوبی قرار گرفته است که ظرفیت های چون شهرک صنعتی و اشتغال زایی های آن می تواند نقش مهمی در توسعه این شهرستان مرزی داشته باشد.

 وی افزود: باید متناسب با شرایط جدید اقتصادی این شهرستان به دنبال مشاغل متناسب با بازارهای جدید و نیازهای جامعه هدف در مسیر صادرات بود.

 مهندس شهیدی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در این جلسه ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل پیگیری هایی که درخصوص شهرک صنعتی این شهرستان داشته اند یادآور شد: براساس آخرین پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته به زودی مشکل آب و آسفالت شهرک برطرف می‌شود.

 وی تامین اعتبار سرمایه در گردش را از مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران در این شهرک عنوان کرد و افزود: این مهم می تواند با  پیگیری در سطح استان و کشور برطرف شود.

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان همچنین از آمادگی این شرکت در خصوص ایجاد کارگاه های صنعتی و نواحی صنعتی برای استقرار صنایع در مناطق روستایی شهرستان خبرداد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا