آخرین خبرها

نظربایف میزبان نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه

نظربایف میزبان نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه

بین الملل > دیپلماسی – ایرنا نوشت: همزمان با هفتمین دور مذاکرات صلح سوریه در آستانه ، رئیسان هیات های سه کشور ضامن آتش بس در سوریه ( ایران ، روسیه و ترکیه)،ظهر امروز با نورسلطان نظربایف رئیس جمهوری قزاقستان دیدار کردند.

 حسین جابری انصاری معاون عربی و افریقای وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان به همراه «سدات اونال» سرپرست هیات ترکیه و «الکساندر لاورنتیف» سرپرست هیات روسیه پیش از اجلاس عمومی به دیدار میزبان مذاکرات صلح سوریه رفتند.
رایزنی میان هیات های مذاکره کننده ، در خصوص مسائل مختلف بحران سوریه ، از وضعیت ادلب و همچنین تعیین دستور جلسه هفتمین دور مذاکرات صلح سوریه از ساعت 10 صبح امروز جریان دارد.
گفت وگو و رایزنی جابر انصاری و الکساندر لاورنتیف در خارج از سالن مذاکرات و در لابی هتل ریکسوس از سوژه های مورد توجه رسانه ها بویژه تصویری بود.
مین زدایی در مناطق درگیری به ویژه مناطق تاریخی سوریه و تبادل بازداشت شدگان، اجساد، گم شدگان و روشن شدن تکلیف مفقودان ،از محورهای مذاکرات دور هفتم سوریه در آستانه اعلام شده بود ، اکنون باید منتظر ماند و دید که این طرفین مذاکره تا پایان امروز به نتیجه ای در این زمینه ها می رسند .
هفتمین دور مذاکرات صلح سوریه در آستانه که از دیروز شروع شده ، امروز به کار خود پایان خواهد داد.

49310

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا