آخرین خبرهااستان ها

فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست با گروه‌های تلگرامی : گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی درصدد بی‌اعتمادی مردم به مدیران و مسئولین نباشند

فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست با مدیران و ادمین های فضای مجازی  گفت: گروه‌ها  و کانال‌های تلگرامی درصدد بی‌اعتمادی مردم به مدیران و مسئولین نباشند

به گزارش تدبیر شرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جلال شرق ، رحیم حیدری با اشاره به استفاده مردم از فضای مجازی  اظهار کرد : تلگرام یکی از موضوعاتی است  که شتابان وارد کشور شد و نتوانستیم آن را بافرهنگی که به همراه خود وارد کشور کرد بومی‌سازی کنیم .

وی افزود :  طرح  یک سؤال در فضای مجازی از یک مسئول و عدم  پاسخ به آن سؤال ،  نباید منتج به صدور حکم قضایی از سوی گروه‌ها گردد زیرا این نوع برخورد ، یک حرکت اصولی نیست .

فرماندار آستانه‌اشرفیه بابیان این نکته که این چه انتظاری است از مسئول یک اداره  که در ساعات مختلف شب حتماً کانال یا گروه شمارا ببیند و پاسخ سؤالتان را بدهد مگر این مسئول کار وزندگی ندارد ؟

حیدری خاطرنشان کرد :  باید موضوعات واقعی را به مردم منعکس کنیم و من اطمینان دارم که همه شما به رشد و توسعه شهرستان می‌اندیشید زیرا دوست دارید که  شهرستان شما تبدیل به یکی از بهترین‌های شهر استان یا کشور شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان به یکی از شیوه‌های جنگ نرم دشمن و دلسرد کردن مردم از نظام پرداخت و ادامه داد: طبیعتاً دنبال این نباشید که درصدد تخریب کردن افراد باشیم زیرا دشمن با برنامه‌ریزی‌های انجام داده  می‌خواهد مردم  نسبت به مجموعه مدیران نظام بی‌اعتماد باشند بنابراین نباید  در زمین دشمن بازی کنید.

وی تصریح کرد : سرآمد همه ما مقام معظم رهبری است و دیدگاهش حتی جلوتر از زمان است  و ما باید از جریان فضای مجازی به نفع مردم و نظام استفاده کنیم وقتی‌که رهبر انقلاب می‌فرمایند اگر رهبر نبودم دوست داشتم رئیس فضای مجازی باشم  ؛ این سخن نشان از اهمیت و ظرفیت فضای مجازی است .

حیدری ضمن انتقاد از درج بعضی از مطالب از سوی افراد ناشناس در گروه‌های تلگرامی گفت: باید در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی مطالبی که قابل ارجاع و اتکا باشد مورداستفاده قرار گیرد

گفتنی است در نشست اعضای شورای تأمین شهرستان آستانه‌اشرفیه پس از طرح موضوعات مختلف از سوی ادمین ها و مدیران گروه‌های فعال تلگرامی در شهرستان آستانه‌اشرفیه ، بخشداران مرکزی و بندر کیاشهر ، روسای شوراهای اسلامی شهر آستانه و بندر کیاشهر ، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه‌اشرفیه ، رئیس اداره اطلاعات و … مطالب مبسوطی را بیان کردند که به‌محض تلخیص مطالب  در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا