آخرین خبرها

انفجار گاز در کوی رمضان اهواز/تخریب چند خانه/ ۲ کشته و ۵ مصدوم/ عکس

انفجار گاز در کوی رمضان اهواز/تخریب چند خانه/ ۲ کشته و ۵ مصدوم/ عکس

کیومرث حاجی‌زاده اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ جمعه‌شب (۵ آبان) به علل نامعلوم کپسول گاز در یکی از منازل مسکونی منطقه کوی رمضان اهواز منفجر شد.

وی ادامه داد: شدت انفجار به حدی بوده که موجب تخریب دو یا سه واحد از منازل همجوار نیز شده است‌.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر تمامی دستگاه‌های امدادی از قبیل آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و نیروی انتظامی را جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام و بسیج کرده‌ایم.



همچنین، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از خارج کردن چهار نفر از زیر آوار در حادثه انفجار گاز در کوی‌ رمضان خبر داد.

مقصود حق‌شناس با اشاره به حادثه امشب انفجار گاز در کوی‌ رمضان اظهار کرد: این انفجار گاز در یک منزل مسکونی واقع در در انتهای منبع آب به سمت فرعی سوم بلوار کوی رمضان رخ داد و موجب تخریب ابن منزل و تعدادی از منازل همجوار شد.

وی افزود: تا این لحظه چهار نفر توسط آتش‌نشانان از زیر آوار خارج شده‌اند. طبق اعلام حاضران در محل هنوز چند نفر از ساکنان این منازل زیر آوار هستند.

حق‌شناس ادامه داد: آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل و آواربرداری و جست‌وجو هستند اما متاسفانه حضور مردم و تماشاچیان کار آواربرداری را با مشکل روبرو کرده است‌.

وی گفت: یک نفر از ساکنین در زیر آوار توسط آتش‌نشانان پیدا شده ولی با توجه به حضور بی دلیل مردم امکان خروج وی وجود ندارد. شواهد نشان‌دهنده این است که وی فوت شده است.

انفجار در اهواز ۲ کشته و ۵ مصدوم در پی داشت

تسنیم نوشت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در انفجار کوی رمضان اهواز ۵ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند.

صادق سلامت با اشاره به انفجار یک واحد مسکونی در منطقه کوی رمضان انتهای منبع آب اهواز، اظهار داشت: این انفجار در یک واحد مسکونی در منطقه کوی رمضان رخ داده و میزان انفجار به حدی بوده که 3 الی 4 منزل مجاور تخریب شده‌اند.

وی افزود: تا کنون 5 مصدوم از زیر آوار رها سازی شده‌اند که 2 مصدوم درمان سرپایی و 3 مصدوم دیگر توسط نیروهای اورژانس و نیروهای هلال احمر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: 2 نفر نیز در این حادثه فوت شده‌اند که یکی از آنها یک پسر است که از زیر آوار رها سازی شده،‌ نیروهای امدادی همچنین در حال تلاش برای رها سازی پیکر یک زن هستند.

وی با بیان اینکه 3 تیم آوار برداری از هلال احمر اهواز و یک تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شده‌است، گفت: یک خوروی نجات، 3آمبولانس، 2 خودروی پشتیبانی و سگ‌های زنده‌یاب در محل حادثه حضور دارند.

۴۷۴۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا