آخرین خبرها

تشکیل کمیسیون معابر شهری در شهرداری کرج

تشکیل کمیسیون معابر شهری در شهرداری کرج

استان‌ها > البرز – نخستین نشست کمیسیون تخصصی تقاطع ها و معابر شهری شهرداری کرج با حضور مدیران و مسئولان شهری این کلانشهر برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، با توجه به تاکید دکتر اصغر نصیری شهردار کرج مبنی بر تشکیل کمیسیون های تخصصی برای ارتقاء فعالیت های زیرساختی شهر، کمیسیون تخصصی تقاطع ها و معابر شهری با حضور مدیران ارشد شهری برگزار شد.
در اولین جلسه کمیسیون تقاطع ها و معابر شهری شهرداری کرج، مسئولانه مربوطه ضمن ارائه پیش نویس ساختار این کمیسیون، مواردی همچون اهداف و وظایف ،همچنین اعضای کمیسیون و کمیته کارشناسی را مورد بررسی قرار دادند و کلیات موضوع به تایید رسید.
همچنین مقرر شد، نمایندگان مشاوران طرح تفصیلی و طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر کرج، باتوجه به دستورکار کمیسیون تقاطع ها و معابر شهری در جلسه های این کمیسیون حضور پیدا کنند؛ همچنین دعوت از نماینده پلیس راهور متناسب با موضوع کمیسیون در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است در کمیسیون تقاطع ها و معابر شهری شهرداری کرج، قائم مقام شهردار کرج، پلیس راهور، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این کلانشهر و تنی چند از مدیران این حوزه همچنین نماینده سازمان سیما و منظر فضای شهری این دستگاه و نماینده دانشگاه خوارزمی حضور داشتند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا