آخرین خبرهااسلایدربین الملل

غافلگیر نشدیم از بلاهت مردی که نه تاریخ می خواند و نه جغرافیا می داند؛ ناشیانه گفت آنچه را که فریاد می زد/ تانگوی پوشالی بر گور خالی!

گروه بین الملل : غافلگیر نشدیم هر چند که او حتی فراتر از انتظارها سخن گفت، هم پایبندی ایران به برجام را تایید نکرد و هم به سپاه یورش برد، او هر چه در چنته داشت روی دایره ریخت، همه فریادهای چند ماهه را یکجا نطقش کرد و همه بغض چند ساله دشمنان ایران را به یکباره بر زبان آورد،بازی چند ماهه و دشمنی چند ده ساله امروز از پرده برون آمد و بر زبان ترامپ جاری شد، رئیس جمهوری که البته نه پختگی در سخنان داشت و نه ذره ای شناخت از ایران و ایرانی.

سخنان ترامپ چیزی نبود جز تانگوی مسخره با دلبرکان پر پول سعودی، وقتی که ایران می شود پناه دهنده به پسر بن لادنی که نه فقط شهروند سعودی است که عصاره دستگاه تروریسم پرور خاندان آل سعود است، ایران می شود منبع و حامی تروریسم به بهانه کمک به حمله کنندگان یازده سپتامبری که نه فقط اهل و شهروند عربستان بودند که حمایت معنوی و مادی تروریست ها از سوی عربستان با هیچ  ادا و اطواری ماستمالی شدنی نیست اما آنها می شوند شریک و یار غار و متحد استراتژیک و ایران می شود، حامی تروریسم!
چقدر مضحک و خنده دار است که ما می شویم رژیم دیکتاتوری با ده ها انتخابات میلیونی و عربستان سعودی حتما با این متر و معیار می شود الگوی دموکراسی، ما نقض کننده حقوق بشر می شویم و رژیم کودک کش و نژاد پرست و نابهنجار اسرائیل می شود یار غار و و رفیق گرمابه و گلستان پرزیدنت خوشحال!
این آقای رئیس جمهوری فراتر از انتظارمان سخن گفت، هر چند غافلگیرمان نکرد اما حرف هایی زد که از هشتاد فرسخی بوی مشمئز کننده آن به مشام می رسد، وقتی او برای دلارهای عربستانی ها دم تکان داده و خلیج همیشگی فارس را با آن نام مجعول می خواند و بعد برای ایران و ملت ایران دایه مهربان تر از مادر می شود.
 غافلگیر نشدیم اما از این همه بلاهت و سفاهت متعجب ماندیم که این آقای رئیس جمهوری پر گوی و پر افاده اصلا می داند ایران کجاست؟ تاریخش چیست و مردمش کیستند؟ یعنی در کل کاخ سفید و توابع یک مشاور ساده با آیکوی متوسط هم یافت نمی شد که این استراتژی پرطمطراق و دهان پر کن را کمی ویرایش و غلط گیری کند؟!
آقای ترامپ عزیز! سر گوری چنین سینه چاک کرده و پشت آن رجز می خوانید که مرده در آن نیست! اخوی بد جور اشتباه می زنید! ما هر چه باشیم با هر علایق و سلایق و رویکردی نشان داده ایم که سر شوخی با تمامیت ارضی، منافع ملی و اقتدار ایرانی در برابر دشمن خارجی را نداریم ما تجربه دخالت های قلدرمابانه و زورگویانه شما را در ماجرای کودتا علیه دولت ملی مصدق و دیکتاتوری ربع قرنی پسامدی آن را با گوشت و پوست مان لمس کرده ایم.
ما 40 سال پیش گفتیم « استقلال» فریادش زدیم، هزینه ها دادیم، کتک ها خوردیم، مرارت ها کشیدیم اما یک قدم پا پس نکشیدیم، الهه آزادی را از پس فراز و فرودهای سیاسی و قبض و بسط های پیامدی در همه این سال ها ره جسته ایم اما نه از آبشخور وابستگی و وادادگی در برابر خصم بیرونی و دشمنان ایران و ایرانی، ما اگر خوب یا بدیم اگر موافقیم یا منتقد، اگر محبوبیم یا مغضوب خودمان تجربه اندوخته ایم خودمان قدم به قدم گام برداشته ایم و بر خواهیم داشت و دست نامحرمان را نگرفته که بی گمان از مفرغ قطع خواهیم کرد که ایرانی را سر سازگاری با وطن فروشان نیست.
اگر نمی دانید از همان مشاوران کودن خودتان در خلوت بپرسید از آنانی که نام ایرانی را یدک می کشند اما زیر پرچم خیانت جا خوش کرده اند، از فخرآورها بگیرید تا رجوی خوش خط و خال که برایتان هورا کشیده و کف زده اند جناب پرزیدنت، از آنان بپرسید، هر چند به شما نخواهند گفت اما از شم تجاری خود بهره گرفته و از چشم هایشان بخوانید که آب ایرانی جماعت با وطن فروش و خیانت کار در هیچ برهه و تاریخی در یک جوی نرفته و نخواهد رفت.
ما عربستانی نیستیم که برای شما فرش قرمز بی اندازیم و رقص شمشیر کنیم و تا کمر برایتان خم شویم ما فرزندان سرزمینی هستیم که در برابر تندبادهای سهمگین اگر کمر خم کرده باشد، هیچ گاه سر خم نکرده است و نخواهد کرد،
بد بازی را آغاز کرده اید بی هیچ اجر و پاداش و مزدی، البته که دلارهای سعودی و حمایت لابی صهیونیستی شاید برای شما خوشایند باشد و کار راه انداز اما بازی برد- برد برجام هیچ گاه و با هیچ ترفندی بازی دو سر برد شما نخواهد شد، این ملت و دولت آزمون ها داده اند و این یاوه گویی ها چیز تازه ای ندارد نه برای ما که عادت کرده ایم به عدم غافلگیری از شما که برای دوستان واقعی تان هم آبی گرم نخواهد شد، مگر فرصتی و لختی برای عقده گشایی اراذل منطقه ای و اوباش وطن فروش ایرانی که برایتان از همین حالا کف و سوت می زنند، فراهم آورد تا بگذرد این روزها و غبار فرو افتد و ….

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا