آخرین خبرها

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان تامین اجتماعی

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،علی محمد احمدی گفت: این بازید با هدف آشنائی با وضعیت کارکنان وکیفیت بخشی خدمات به مردم و آشنائی با مشکلات و کمبودهای آن انجام گرفت.

استاندار در این دیداربر هر چه بهتر خدمات دهی به مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار داشت: آمادگی داریم تا همکاری لازم برای رفع مشکلات و کمبودهای این سازمان به عمل آورده شود.

احمدی تصریح کرد: مشکلات و کمبودهای این سازمان که در استان قابل رفع نباشد در مرکز کشور پیگیری خواهد شد.

وی به هر چه بهتر خدمات رسانی بیمه ای و درمانی این سازمان در همه مناطق استان تاکید کرد و اظهار داشت: این سازمان در بخش های مختلف تخصصی خود و جهت پاسخگویی به نیازها و مسائل به ادارات و واحدهای اجرایی وهمچنین توسعه گسترده خدمات همه جانبه به مردم تلاش کند.

استاندار به معرفی خدمات و فرهنگ سازی گسترش حوزه فعالیت تأمین اجتماعی با ایجاد هماهنگی بین ادارات و نمایندگی های تأمین اجتماعی تاکید کرد و ابراز داشت: این سازمان در تحقق کامل اهداف، تعهدات، قوانین مربوطه، آیین نامه ها و نظارت بر اجرای وظایف بیش از پیش تلاش کند.

احمدی یادآور شد: این سازمان با توجه به اینکه، وظایف متعددی در بخش های مختلف درمانی دارد، تلاش کند تا سطح خدمات دهی خود را در همه جای استان افزایش دهد و همچنین خود را به لحاظ مراکز درمانی تجهیز نماید. در این دیدار مسئولین و کارکنان مشکلات حوزه کاری خود را با استاندار در میان گذاشتند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا