استان هااسلایدر

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان لاهیجان بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

آغاز هفته نیروی انتظامی

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان: مهندس سید محمد احمدی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی این شهرستان لاهیجان گفت: نیروی انتظامی یکی ازاعضای موثر ما درشوراهای تامین شهرستانها، استان وشورای امنیت ملی کشور وشورای عالی امنیت است. وظایف ورسالتی که قانون برعهده این نیروی بسیار پرتحرک یعنی نیروی انتظامی و یا پلیس گذاشته شده است میبایستی در همه مقاطع و در همه مسایل و فرصتها خدمات این عزیزان را به مردم بزرگوار منعکس کنیم .

مقام عالی دولت در شهرستان گفت:این هفته فرصت مناسبی است برای ارائه خدمات پلیس و تنوع این خدمات که به مردم ارایه داده خواهد شد.

فرماندار لاهیجان با بیانی از فرمایشی مقام معظم رهبری فرمود: خطاب به فرماندهان محترم نیروی انتظامی برنامه ها رو بر مبنای عقل ومنطق ،عزم و اقتدار از قانون گرایی و عطوفت استوار کنید تا تصویر کاملاً مطلوب از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ذهن مردم قدر شناس ترسیم شود.

وی در ادامه گفت: واژه ای بنام جهاد و مدیریت جهادی و تلاش جهادی در بعد از انقلاب اسلامی در ادبیات مدیریتی ما جای خودش را باز کرده ما هر جا که توانستیم با مدیریت جهادی و با تلاش جهادی در مقابل اموری بایستیم ودر مقابل مانعی بایستیم ویا بخواهیم خدماتی ارایه بدهیم موفق شدیم
در این راستا فرماندهی کل قوا فرموده اند همه این مسایل را عقل و منطق ،عظم و اقتدار و یا به عبارتی
اقتدارپلیس بر مبنای قانون است، اقتدار پلیس بر مبنای مشروعیت است اگر میگویم منطق کاملاًمنطبق با قوانین و مقررات جاری باید باشد.

اگر در مقابل قدرت سختی که ما در نیروی انتظامی میبینیم قدرت نرم نیروی انتظامی هم الان حرفی برای گفتن دارد اقتدار نیروی انتظامی پیامد و منتج به امنیت ملی خواهد شد و همچنین مهمترین اصل که در رویکرد این عزیزان در نیروی انتظامی قلمداد میشود افزایش سرمایه اجتماعی ،رضایت افزایش سرمایه اجتماعی، ما در همه عرصه ها پلیس را میبینیم و این نشان از اقتدار پلیس و همراهی است.

بزرگترین وظایف نیروی انتظامی حفظ ارزشها و ارمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلمدار میشود
وی در پایان گفت: ضمن تبریک به همه عزیزان و تشکر و قدردانی از فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان وهمه عزیزانی که الخصوص در دهه محرم، با حضور بسیار خوبشان در دسته جات عزاداری نظم و امنیت را برای عزاداران امام حسین(ع) مهیا نمودند.
و امیدوارم همه ما بتوانیم خادمان خوبی برای فرماندهی معظم کل قوا برای خون شهدا و ملت سر افراز ایران اسلامی باشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا