آخرین خبرها

مناظره ملی دانشجویان ایران به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار می شود

مناظره ملی دانشجویان ایران به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار می شود

استان‌ها > مازندران – مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران(مرحله استانی) به میزبانی دانشگاه مازندران و با همکاری جهاد دانشگاهی استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 11 و 12 مهرماه جاری برگزار می گردد.

به گزارش خبرآنلاین نطقه مازندران -معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با توجه به اهمیت و ضرورت نهادینه سازی فرهنگ گفت و گو، مناظره و نقادی در بین دانشجویان به عنوان سرمایه های اجتماعی در سلامت فرهنگی جامعه، اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است. دانشگاه مازندران سعی دارد با برگزاری این نوع مناظره ها و جلسات بتواند فرهنگ گفت‌ و گوی صحیح را به دانشجویان بیاموزد و رعایت نکات اخلاقی در تعاملات و مناظره ها را تشویق نماید. مناظره دانشجویی علاوه بر این از جمله راه‌کارهایی است که می‌تواند به ایجاد نشاط، آزاداندیشی و ترویج فرهنگ نقد و انتقاد در دانشگاه کمک کند. این مناظره برای قشر دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور و با هدف فراگیری شیوه درست مناظره، نقد و انتقاد صحیح و بالا بردن آستانه تحمل آنان تشویق و توسعه اخلاقی در تعاملات و مناظره انجام می‌شود.
ششمین دوره مناظره ملی دانشجویان ایران امسال با شعار «مناظره فرصتی برای یادگیری» و با نشان دانشمند شهیر شیعی خواجه نصیرالدین طوسی، با حضور 12 تیم از دانشجویان دانشگاه مازندران و دانشگاه های دیگر استان برگزار می گردد.
مسابقات مقدماتی در رور سه شنبه یازدهم و صبح چهارشنبه دوازدهم مهرماه و مسابقه نهایی در عصر چهارشنبه در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی خواهد بود. ضمنا کارگاه های آموزشی برای آماده سازی این عزیزان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 4 و 5 مهرماه با حضور اساتید شاخص در محل سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار گردید.
منتخبین استانی به مرحله منطقه ای که در آبان ماه و مرحله کشوری که در آذرماه برگزار می گردد، راه خواهند یافت. ضمنا برای منتخبین استانی جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا