آخرین خبرها

مشعل گاز 9 روستای دهستان لاویج چمستان نور روشن شد

همزمان با هفته دفاع مقدس ؛

مشعل گاز 9 روستای دهستان لاویج چمستان نور روشن شد

استان‌ها > مازندران – همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ، فرماندار نور، نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، مسئولین نظامی و انتظامی، روحانیون و مسئولین محلی، مشعل گاز 9 روستای منطقه لاویج در شهرستان نور با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال روشن شد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران “محمد اسماعیل ابراهیم زاده” مدیرعامل شرکت گاز استان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها 60 کیلومتر شبکه گذاری و 15 کیلومتر خط تغذیه اجرا شد.
وی سرانه هر خانوار در روستاهای مذکور را 90 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با گازرسانی به این 9 روستا بیش از 850 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
ابراهیم زاده در ادامه با بیان اینکه وزارت نفت، بند “ق” را در بخش گازرسانی مصوب کرده است، گفت: طبق این بند، همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور تا سال 1397 با استفاده از روش هایی مانند لوله گذاری، LPG و مینی ال.ان.جی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
وی همچنین با اشاره به تلاش کارکنان وزارت نفت برای استخراج گاز از اعماق زمین در شرایط بسیار سخت، اظهار کرد: کلنگ زنی این پروژه حاصل چندین سال تلاش و پیگیری مسئولین اجرایی و کارکنان خدوم شرکت گاز است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به صعب العبور بودن مسیر لوله گذاری و سختی کار در گازرسانی به دهستان لاویج ،ادامه داد: همکاران ما در شرکت گاز مازندران با جان و دل در این پروژه فعالیت کرده و موجب به ثمر رسیدن آن شدند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران، آسایش و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدای گرانقدر و ایثار رزمندگان دانست و با اشاره به آغاز نهضت گازرسانی در مازندران طی ماههای اخیر،گفت: ان شاء ا… با انضباط و احساس مسئولیت، طبق برنامه ریزی انجام شده، در راستای گازرسانی به مردم شریف استان تلاش خواهیم کرد تا مردم، از غرب تا شرق مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.
گفتنی است در حاشیه این مراسم مشعل گاز به صورت نمادین در منزل خانواده شهید ایرج کیانی در لاویج نیز روشن شد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا