آخرین خبرها

درخشان: وظیفه دارم دوشنبه به تمرین بروم/ کریمی حق داشت در تمرینات حاضر شود

درخشان: وظیفه دارم دوشنبه به تمرین بروم/ کریمی حق داشت در تمرینات حاضر شود

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال نفت طلائیه گفت: در صورتی که باشگاه بگوید دوشنبه سر تمرین بروم، من حتما باید حاضر شوم.

حمید درخشان در خصوص بازگشت پرحاشیه و خبرسازش به تیم فوتبال نفت طلائیه و معرفی شدن دوباره به عنوان جانشین علی کریمی در این تیم گفت:
* شما شب گذشته (جمعه) برای دومین بار پیاپی در این فصل به عنوان سرمربی نفت طلائیه معرفی شدید, با این وجود امروز( شنبه) علی کریمی در تمرین این تیم حاضر شده و تیم را تمرین داده است. در این باره چه موضعی دارید؟
من در این خصوص موضعی ندارم. این حق کریمی است و به نظرم کار درستی انجام داده که به تمرین رفته چون هنوز با این باشگاه قرارداد دارد اما باشگاه باید به مشکلات بعدی توجه کند و به آنها رسیدگی کند.
*منظور شما از مشکلات بعدی چیست؟
منظور از مشکلات بعدی همان بحث قرارداد و موضوع فسخ قرارداد است که باشگاه باید با کریمی تماس بگیرد و جلسه برگزار کند و وضعیت را مشخص کند.
*بنا شده تمرینات نفت از روز دوشنبه پیگیری شود, با این حساب که کریمی هنوز با باشگاه قرارداد دارد و امکان دارد او هم در تمرین حاضر شود آیا شماهم آن روز در تمرین حاضر می‌شوید؟
وظیفه دارم که در تمرین حاضر شوم و اگر باشگاه بگوید که به تمرین بروم من حتما باید حاضر شوم. برای رخ ندادن این اتفاقات به‌ نظرم باشگاه باید تماس بگیرد و این مشکل را حل کند.
*شما قراردادی را با مالک سابق باشگاه (شرکت بهنام پیشرو) داشته‌اید, با این قرارداد چگونه به عنوان سرمربی این تیم معرفی شده‌اید؟
قرارداد قبلی من با باشگاه به‌ قوت خودش باقی است و قرارداد جدیدی هم با باشگاه ثبت کرده‌ام وگرنه ما بیکار نیستیم که بخواهیم وقت‌مان را تلف کنیم. از باشگاه با من تماس گرفته و از من خواسته شد که دوباره با تیم همکاری کنم و به‌ همین دلیل قرارداد جدید بسته شد.
*با این وضعیت اگر شما سرمربی خواهید بود, وضعیت بازیکنان تیم چه‌ خواهد شد؟
همه بازیکنان عضو تیم هستند، چون با باشگاه قرارداد دارند. بازیکنانی که از تیم رفته بودند، برمی‌گردند و همه در تیم خواهند بود تا کمک کنند.

256 43 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا