آخرین خبرهااستان هااسلایدرسیاسی

مصطفی سالاری استاندار گیلان: تجربه مثبت استفاده از جوانان و بانوان را در گیلان تکرار می‌کنم/از فردا بخشنامه‌ای در همین راستا صادر می‌کنم

مصطفی سالاری

به گزارش تدبیرشرق، استاندار گیلان گفت:از به‌کارگیری جوانان و بانوان دریغ نخواهم کرد و از فردا بخش‌نامه‌ای را نیز در این خصوص تدوین و صادر می‌کنم.

استاندار جدید گیلان در آئین تودیع و معارفه خود  که در حضور وزیر کشور نمایندگان مدیران کل و فرمانداران در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: از دیار رئیس علی دلواری به دیار میرزا کوچک گیلانی، شهید املاکی و آیت الله بهجت آمده‌ام عنوان داشت: گیلان استانی ساحلی، نفت خیز، گازخیز و با ده‌ها نعمت دیگر است.

سالاری با اعلام اینکه از امروز من نیز گیلانی هستم و با خانواده در گیلان زندگی می‌کنم گفت: استان گیلان دارای شکوه و عظمت و اقتدار است و گیلانیان از بهترین مردمان بوده و لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در ساحل بوشهر هرگز نیاسودم افزود: در ساحل زیبای استان گیلان نیز برای خدمت به مردم آرام نمی‌گیرم و جز در مسیر راستی با مردم گام بر نمی‌دارم و  با قاطعیت در مقابل مشکلات و عوامل مخل در راستای خدمت به مردم می‌ایستم.

سالاری با اشاره به اینکه بر قدمگاه ۸ هزار شهید گام گذاشته‌ام اعلام داشت: با برنامه ریزی در مدتی کوتاه خدمت تمام مردم شریف گیلان در سطح شهرستان‌ها می‌رسم چرا که اشک روزهای گذشته مردم بوشهر در بدرقه‌ام، مرا به ادامه خدمت امیدوارتر کرده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه رای ۷۰ درصدی مردم استان گیلان به رئیس جمهور، مسئولیت او را سنگین‌تر کرده است اظهار داشت: شأن و منزلت و معیار ارزیابی مدیران در نزد مردم، کار و خدمت برای مردم است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: مایلم استفاده از جوانان و بانوان در استان گیلان را در زمان استانداری خود در این استان افزایش دهم و از نظرات احزاب سیاسی و اهالی رسانه و قلم در جهت توسعه گیلان استفاده کنم.

مصطفی سالاری افزود:تجربه مثبت به‌کارگیری جوانان و بانوان در بوشهر را در گیلان هم تکرار می‌کنم و از فردا بخش‌نامه‌ای را نیز در این خصوص تدوین و صادر می‌کنم.

/گیل نگاه

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا