آخرین خبرها

طرح ساماندهی تپه مرادآب کرج بعد از 16 سال مغفول مانده است

خلیلی اردکانی انتقاد کرد:

طرح ساماندهی تپه مرادآب کرج بعد از 16 سال مغفول مانده است

استان‌ها > البرز – عضو شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از عدم ساماندهی تپه مرادآب، خواهان ارائه گزارش در خصوص مشکلات بازدارنده اجرای این طرح از سوی معاونت شهرسازی شهرداری کرج شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، محمد حسین خلیلی اردکانی در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: اوایل دهه هفتاد، پس از بازدید هوایی رئیس‌جمهوری وقت ایران (اکبر هاشمی رفسنجانی) از منطقه‌ زورآباد و مشاهده‌ بافت فرسوده‌ پلکانی معابر این منطقه، طرح ساماندهی تپه مرادآب شکل گرفت.
وی افزود: با وجود گذشت سال ها و اهتمام مسئولان در اجرای این طرح، امروز تنها تعداد معدودی از املاک منطقه خریداری و تخریب شده است؛ باید اذعان داشت اجرای ناقص این طرح نه تنها موجب هدر رفت هزینه ها می شود، بلکه بلاتکلیفی موجود مشکلی به معضلات منطقه اسلام آباد که در گذشته زور آباد نام داشت، می افزاید.
این مسئول گفت: این در حالی است که در سال های اولیه آغاز این طرح، تصور بر این بود تپه مرادآب تبدیل به تفرجگاهی عمومی برای مردم کرج و استان های دیگر همچنین محل مناسب برای درآمد زایی شهرداری می شود.
خلیلی اردکانی از معاونت شهرسازی شهرداری کرج خواستار شد نسبت به تهیه و ارائه گزارش کامل مشکلات فراروی اجرای این طرح اقدام کند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا