آخرین خبرها

هیچ تغییری در حوزه تقسیمات کشوری در دستور کار دولت نیست

زمانی قمی استاندار مرکزی:

هیچ تغییری در حوزه تقسیمات کشوری در دستور کار دولت نیست

استان‌ها > مرکزی – هیچ تغییر و تحول جدی در حوزه تقسیمات کشوری در دستور کار دولت نیست و در استان مرکزی هم قطعا برنامه ای برای تغییر یا انتزاع وجود ندارد ، پرداختن به این موضوعات و انجامش نه ممکن است و نه مفید.

به گزارش خبرآنلاین استاندار مرکزی که روز یکشنبه نوزدهم شهریورماه در نشست هم اندیشی با اعضا و روسای شوراهای اسلامی شهرهای دلیجان و محلات سخن می گفت بر این نکته تاکید کرد و گفت: وظیفه اخلاقی من حفظ وفاق، یکپارچگی و اتحاد در استان مرکزی است. در عین اینکه به نظرات همه افراد و گروه ها احترام می گذارم اما با این جریان همراهی نمی کنم و عقیده دارم همگرایی باید جایگزین تفرقه و واگرایی شود.
محمود زمانی قمی ادامه داد: من به عنوان نماینده عالی دولت در استان ، هیچ گونه منفعت شخصی،منطقه ای و طایفه ای ندارم و هیچ گاه در جهت منافع یک طیف و باند و گروه حرکت نکرده ام. یک عنصر شناسنامه دار سیاسی در کشور هستم و به این گرایش هم افتخار می کنم.
وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های زیادی که برای رشد و پیشرفت وجود دارد، یک دلیجان و محلات سربلند و باعزت از آرزوها و در کانون تلاش ما برای دستیابی به این هدف بوده و هست ادامه داد: هیچ تعصب شهری و منطقه ای هم باعث نمی شود تا من به مسائل اساسی و مهم مناطق توجه نکنم ؛اگر اظهار نظر و صحبتی داشته ام از موضع تجربه و طی کردن همه مراحل کار امنیتی و اجتماعی از رده های پایین تا بالاتر است بنابراین هیچ غرض و هدفی را در نظرات من جستجو نکنید.
استاندار مرکزی تصریح کرد: هیچ نیرویی و یا بستگانم را اتوبوسی به استان مرکزی نیاورده ام و خالی از حب و بغض با شما صحبت می کنم ، موضع گیری های من سمت و سوی تند و هیجانی ندارد چون به عنوان نماینده دولت از مبانی حقوقی و قانونی و منطبق بر مطالبات و خواسته های مردم باید مسائل را بیان و اعلام موضع نمایم.
زمانی گلایه ها و نگرانی هایی که توسط روسای شوراهای شهر محلات و دلیجان بیان شد و مشکلات این شهرها را به حق و درست دانست و گفت: اما حل همه این مشکلات از عهده من و دولت خارج است و نمی توان وعده هایی داد که عملیاتی و امکان پذیر نباشد. به تاریخ پانزده سال قبل استان برگردید و ببینید کدام یک از استانداران ، بیشتر به شهرهای شما آمده و مشکلات را بررسی کرده اند و قطعا اراده جلوگیری از تبعیض و رفتار عادلانه برای توجه به همه شهرهای استان وجود دارد و من این را وظیفه خود می دانم، استعداد و مزیت های بسیاری در ذات این دو شهر وجود دارد.
وی وعده داد با تشکیل نشست شورای معاونین ، مسائل و مشکلات مطرح شده پیگیری خواهد شد و با حضور و بازدید میدانی معاونین در این شهرستان ها ، راهکارها برای حل این مشکلات اتخاذ خواهد شد.
زمانی افزود : مدیران دستگاه های مرتبط که کم کاری و کوتاهی در انجام وظایف و مشکلات شهرستان ها داشته باشند هم حتما بازخواست و تعیین تکلیف خواهند شد و در شورای اداری با آنها اتمام حجت خواهم کرد. تا هر زمانی که از عمر کاری من در استان مرکزی باقی است ، با تمام وجود و توان برای رفع این نگرانی ها و دغدغه ها تلاش می کنم.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا