آخرین خبرهااسلایدرفرهنگی و هنریملی

افتخاری دیگر برای سینمای ایران ؛ “بدون تاریخ بدون امضا”دو جایزه از جشنواره فیلم ونیز گرفت

بدون تاریخ بدون امضاء

 به گزارش تدبیر شرق ، مراسم اختتامیه هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز از ساعت 22:15 دقیقه به وقت ایران؛ شامگاه شنبه 18 شهریور؛ برگزار شد. در این مراسم نوید محمدزاده جایزه بهترین بازیگر مرد را از بخش «افق‌های نو» جشنواره ونیز دریافت کرد. همچنین تندیس بهترین کارگردانی بخش افق‌های جشنواره ونیز به وحید جلیلوند اهدا شد.

نوید محمدزاده بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر گفت: تشکر می‌کنم از هیات داوران و خیلی خوشحالم که این جایزه را برای کشورم ایران می‌گیرم و تبریک می‌گویم به همه عوامل فیلم و به سینمای ایران.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که مهمترین کارگردان سینمای  ایران جزء هیات داوران بود و خوشحالم که از دستان رخشان بنی‌اعتماد جایزه می‌گیرم مهمترین چیز برای من خانواده من است و من یک ایرانی هستم.

 وی خطاب به امیر آقایی گفت: امیر این جایزه فقط برای من نیست جایزه من و تو باهم است.

وحید جلیلوند نیز طی سخنانی گفت: سلام می‌کنم به شما و همه مردم خوب نازنین  و دست همه آنها را می‌بوسم تشکر می‌کنم از هیات محترم داوران و تبریک می‌گویم به همه عوامل فیلم زیرا این هدیه ارزشمند متعلق به همه آنها است که شبها و روزها رنج و سختی کشیدند.

 وی ادامه داد: من به نمایندگی از همه عوامل اجازه می‌خواهم تا این جایزه را تقدیم کنم به یک نفر، به علی جلیلیوند تهیه‌کننده فیلم، که با مدیریت و صبوری و آرامش این فرجام نیک را برای فیلم رقم زد.

کارگردان بدون تاریخ بدون امضا ادامه داد: من از کشوری می‌آیم که مردمش اعتقاد دارند اگر برای دیگران دعا کنی خداوند پیش از آن به تو لبخند می‌زند و پاسخ لبخند تو را می‌دهد. از شما می‌خواهم که دعا کنید تا دچار غرور نشوم و بدانم که سینما قرار است از من انسان بهتری بسازد پیش از آن که فیلمساز خوبی بسازد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا