آخرین خبرها

واکنش حجت الاسلام رهبر به ورود زنان سوری به استادیوم آزادی: اگر ورود زنان ممنوع است، این ممنوعیت برای همه ملیت هاست / این ماجرا با شئونات فرهنگی ما همخوانی نداشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش حجت الاسلام رهبر به ورود زنان سوری به استادیوم آزادی: اگر ورود زنان ممنوع است، این ممنوعیت برای همه ملیت هاست / این ماجرا با شئونات فرهنگی ما همخوانی نداشت

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر معتقد است اگر قرار است حضور زنان ایرانی در استادیوم آزادی ممنوع باشد، در مورد ملیت های دیگر نیز باید چنین موضوعی اعمالی می کنید.

عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با «انتخاب» در رابطه با چرایی عدم اجازه به زنان برای ورود به استادیوم فوتبال اظهار داشت: ما روی سنت های ایرانی خودمان به عنوان ایرانی حساسیت بیشتری داریم، ملاحظه کردید که چند ماه پیش وقتی که اقایان وزرا چند وزیر رفتند در خانه ی سفارت بلژیک، زنان بی حجاب هم در ان خانه بودند، ما همان موقع این ایراد را گرفتیم که چرا به خانه سفیر رفتند. آن مسئله که گذشت و رفت. بعد هم گفتند ما ناچار بودیم و نمیدانستیم وضعیت اینطوری است.

وی اضافه کرد: در تعاملات با خارجی ها گاهی محذوراتی وجود دارد، لابد در این مورد هم محذوراتی بوده است.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر با بیان اینکه «در رابطه با انچه دیروز اتفاق افتاد نه دفاع میکنم و نه اعتراض میکنم» افزود: موضع گیری در این رابطه مشکل است. از خود اقایان متصدی باید پرسیده شود که چرا به زنان سوری اجازه ورود داده شده است.

وی افزود: به لحاظ شرعی تفاوتی بین ملیت ها وجود ندارد، اگر ممنوع است برای همه ممنوع است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: این ماجرا به نظر من با شئونات فرهنگی همخوانی ندرند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا