آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

معرفی نفرات برتر مسابقات دو ومیدانی بانوان در رشت

مسابقات دو ومیدانی بانوان

مسابقات دو ومیدانی بانوان در نخستین المپیاد ورزشی محلات که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش تدبیرشرق، مسابقات دو ومیدانی بانوان در نخستین المپیاد ورزشی محلات که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات در دوی ۶۰ متر بزرگسالان فاطمه محمودی با ثبت زمان ۷ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه توانست به مقام اول دست یابد و مریم کاتب نیز با زمان ۹ ثانیه و دو صدم ثانیه به مقام دوم دست یافت   و هدیه یگان‌خواه نیز با ثبت زمان ۹ ثانیه و ۱۶صدم ثانیه مقام سوم را از آن خود کرد.

در دوی ۶۰ متر نوجوانان نیز نرگس نوروزی با زمان ۷ ثانیه و ۸۳ صدم ثانیه نفر اول و نرجس تعبدی با ثبت زمان ۹ ثانیه و یک صدم ثانیه و کیانا مجلسی نیز با ثبت زمان ۹ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه به ترتیب مقام دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در ماده پرش طول نیز پریسا جماعتی با ثبت رکورد ۵ متر و ۱۵ سانتی متر و نرگس نوروزی با رکورد ۴ متر و ۹۶ سانتی متر و   مینا حسین نژاد با ثبت رکورد ۴ متر و ۴۳ سانتی متر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 در دوی ۸۰۰ متر سیده مرضیه مهدی پور با ثبت زمان ۲:۳۶:۱۷ و فاطمه جماعتی با زمان ۲:۴۸:۹۰ و محدثه خیر سحر با ثبت زمان ۲:۵۳:۹۴ به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.

در بخش ۳۰۰۰ متر نیز سیده مرضیه مهدی پور ، بنت الهدی رهنما به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند و صدیقه رستمی، ژاله اصلانی به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در ماده پرتاب وزنه بزرگسالان معصومه موفق با پرتاب ۱۰ متر و ۹۰ سانتی‌متر عنوان نخست این ماده را به خود اختصاص داد.

زهرا خسروی با پرتاب ۱۰ متر و ۹۰ سانتی‌متر و فاطمه پروانه با پرتاب ۹متر و ۱۳سانتی‌متر مقام‌ دوم و سوم این ماده را کسب کردند.

در ماده پرتاب وزنه نوجوانان نیز زینت خاکسار با پرتاب ۱۰ متر و ۵۵ سانتی متر و پرنیان حیدری با پرتاب ۸ متر و ۴۲ سانتی متر و دنیا تکاملی با پرتاب هفت متر و ۲۹ سانتی متر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

/ایلنا

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا