آخرین خبرها

سرمایه انسانی دانشگاه کردستان افزایش یافته است

سرمایه انسانی دانشگاه کردستان افزایش یافته است

استان‌ها > کردستان – رئیس دانشگاه کردستان گفت: در سال های گذشته نیروهای نخبه و توانایی جذب دانشگاه کردستان شده و منجر به افزایش سرمایه انسانی دانشگاه شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فردین اخلاقیان در همایش گرامیداشت روز کارمند در جمع کارمندان دانشگاه کردستان به تبیین نقش و جایگاه کارمندان در چالاکی و بهبود فعالیت های دولت پرداخت.
وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در یک سیستم در جهت تولید و یا ارائه خدمات، اظهار داشت: نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص می تواند به مجموعه خود کمک شایانی نماید.
اخلاقیان دانشگاه را محل رشد و تولید دانش عنوان کرد و گفت: در کنار دانشجویان و اساتید، کارمندان نیز لازم است همواره آموزش دیده و رشد نمایند.
رئیس دانشگاه کردستان بر لزوم توسعه و به روز بودن کارمندان دانشگاه تاکید کرد و افزود: در برنامه های امسال آموزش به عنوان یکی از مهمترین مسائل برای کارمندان در نظر گرفته شده است.
وی خدمت گذاری به مردم را مهمترین رسالت کارمندان دانست و بیان کرد: توسعه جامعه بدون همراهی و همکاری تک تک اعضای آن امکان پذیر نیست و در این میان کارمندان از جایگاهی مهم برخوردارند.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا