آخرین خبرها

نماینده نطنز: سخنان روحانی در راستای حفظ آرامش کشور و جلب حمایت دیگر دستگاه‎ها بود

نماینده نطنز: سخنان روحانی در راستای حفظ آرامش کشور و جلب حمایت دیگر دستگاه‎ها بود

سیاست > مجلس – یکی از نمایندگان مجلس با بیان اینکه حل مشکلات کشور در سایه آرامش امکان پذیر است، گفت: صحبت‎های رئیس جمهور در راستای حفظ آرامش کشور و جلب حمایت دیگر دستگاه‎ها برای حل معضلات کشور بود.

مرتضی صفاری نماینده مردم نطنز و قمصر درباره گفت و گوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور به خبرآنلاین گفت: آقای روحانی چهار سال سکان قوه مجریه را به عهده داشته است و امروز درحالی دور دوم را آغاز می کند که به خوبی از کم و کیف اوضاع با خبر است و اشراف کامل بر اوضاع کشور دارد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: آنچه رئیس جمهور در گفت و گوی زنده با مردم درمیان گذاشت دغدغه های اصلی و عمده مسائلی بود که باید مطرح می شد و مردم به چند و چون آن پی می بردند.
او در واکنش به اینکه برخی انتقاد می کنند رئیس جمهور باید همه ابعاد را روشن می کرد و چرا هیجانی صحبت نکرد، گفت: اولا باید منتقدین شفاف کنند منظورشان از کوبنده صحبت کردن چیست مضاف بر اینکه آنچه باید به آن توجه کرد حل مشکلات است نه دامن زدن به آن. لذا نوع صحبت های رئیس جمهور در راستای حفظ آرامش کشور و جلب حمایت دیگر دستگاه‎ها برای حل معضلات کشور است.
صفاری خاطر نشان کرد: بهتر است بجای نقد به ارائه راهکار بپردازیم تا هرچه سریعتر مسیر پیشرفت و توسعه را بتوانیم طی کنیم و به نقطه مطلوب برسیم.

27216

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا