آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان خبر داد؛ افتتاح و بهره‌برداری از ۲ پروژه تفریحی ورزشی در هفته دولت امسال در لاهیجان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان از افتتاح و بهره‌برداری از ۲ پروژه تفریحی ورزشی در هفته دولت امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از با مردم، دکتر علیرضا صادقی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار داشت : زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای بوجایه با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان از محل بخش خصوصی و مجموعه تفریحی ورزشی روستای لاشیدان حکومتی به مساحت ۶۰۰متر مربع با داشتن بوستان کودک که ۵۰ میلیون تومان هزینه صرف ساخت آن شده است از طرح های ورزشی بود که در طول این هفته با حضور فرماندار، نماینده و سایر مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این اماکن ورزشی تفریحی به سرانه فضاهای ورزشی شهرستان افزوده شده و اهالی این روستا ها و روستاهای اطراف را از نیاز به یک زمین ورزشی مجهز بی‌نیاز می‌کند.

صادقی عنوان کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت در شهرستان لاهیجان شاهد برگزاری مسابقلات ورزشی متعددی نیز بوده ایم، تلاش، همت و هدف ما از برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی و تفریحی در شهرستان، افزایش شور و نشاط اجتماعی است که در نهایت باعث سلامت جامعه و کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با بیان اینکه هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان خدمات دولتمردان و خادمین مردم می باشد، گفت: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به ورزش و جوانان به خصوص در روستاها برنامه‌ریزی های بسیار خوبی را برای تاسیس، تجهیز و ساماندهی اماکن ورزشی روستایی داشته و خواهد داشت و در همین رابطه اقدامات بسیار مثبتی را برای کارآمدی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارائه خدمات بیشتر به مردم انجام داده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا