آخرین خبرهااستان هااسلایدر

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد:برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در گیلان

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان

به گزارش  تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، محمّد رضا گلی افزود: از آنجایی که نظارت عالی بر اجرای دقیق یکی از آیتم‌های اصلی آزمون‌هاست  بدین منظور ناظرینی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای حوزه‌های تعیین شده آزمون معرفی گردید.

وی با بیان اینکه کل شرکت کنندگان در آزمون کشوری ۴۰۲۴۳۰ نفر می باشند که ۲۲۴۲۱۴ داوطلب در نوبت صبح و ۱۷۸۲۱۶ داوطلب در نوبت عصر شرکت می کنند  ادامه داد: دوبسته آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که شامل بسته‌های آزمون عمومی و اختصاصی به همراه پاسخنامه می‌باشد.

گلی تصریح کرد: در آزمون عمومی داوطلبان به ۱۰۰ سوال عمومی به مدت ۱۱۰ دقیقه  پاسخ می‌دهند . تعداد سوالات آزمون تخصصی نیز در رشته‌های مختلف متغیر بوده اما زمان پاسخگویی ۸۰ دقیقه در نظر گرفته شده است .

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان  با اشاره به ساعت برگزاری آزمون ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح، رأس ساعت ۸٫۳۰ و نوبت عصر، رأس ساعت ۱۴٫۳۰ آغاز می‌شود

وی در خصوص مکان‌های برگزاری آزمون در  استان گیلان گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو شهر رشت و لاهیجان برگزار می‌گردد . در شهر رشت دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، دانشگاه علوم پایه و مجتمع دانشگاهی گیلان و در شهر لاهیجان  ۱۳ مدرسه  بعنوان حوزه های امتحانی در نظر گرفته شدند.

گلی اضافه کرد: محل  برگزاری آزمون داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر،  رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه‌سرا،  فومن  و ماسال می باشد در شهر رشت و مابقی شهر لاهیجان است .

وی به تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون اشاره کرد و افزود: تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در شهر رشت ، ۱۰۵۴۲ نفر بوده که از این تعداد ۷۳۱۲ نفر در نوبت صبح و ۳۲۳۰ نفر در نوبت عصر  شرکت می کنند. از این تعداد ۶۰۱۷ نفر زن و ۴۵۲۵ نفر مرد می باشند.

وی ادامه داد:  تعداد داوطلبان شرکت کننده در شهر لاهیجان  ,۳۲۰۵  نفر بوده که از این تعداد  ۲۱۶۹ نفر در نوبت صبح و ۱۰۳۶ نفر در نوبت عصر شرکت می‌کنند .  از این تعداد ۱۸۰۱  نفر زن و ۱۴۰۴ نفر مرد می باشند .

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده متقاضی استخدام در یکی از دستگاه‌های اجرایی آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، بانک مسکن، انتقال خون، ثبت اسناد و املاک ، سازمان حسابرسی، دامپزشکی و موسسه علمی و کاربردی صنعت آب و برق هستند.

/اعتدال شمال

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا