آخرین خبرها

گام های سنگین تکمیل بدنه مدیریت شهری کرج برداشته شد

گام های سنگین تکمیل بدنه مدیریت شهری کرج برداشته شد

استان‌ها > البرز – با شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرج ، اولین گام ها برای شکل گیری مدیریت جدید شهر کرج برداشته شد.

به گزارش خبر آنلاین ، پس از انتخابات 29 اردیبشهت ماه 96 ، لیست منتسب به اصلاحات با نام لیست امید با کسب حداکثر کرسی های پارلمان شهری توانست شیوه جدید شوراهای حزبی را در کرج اغاز کند و این در حالی بود که در گام های نخست و حتی پیش از پذیرش مسئولیت اختلافات عمیق و تفاوت سلیقه ها،حاشیه های بسیاری را برای شورای جدید پدید آورد.
با دودستگی موجود و تعیین کاندیداهای نهایی کسب صندلی شهرداری کرج ، جنجال های بیشماری در خصوص اصلاح طلبی کاندیداها و حتی گذشته آنها و رد پای برخی در پرونده های مهم موضوع را به جایی رساند که افکار عمومی در برابر انتخاب منتخبین خود در شورا موضع گیری های تندی از خود نشان دادند .
ماراتن نفس گیر و جلسات رسمی و غیر رسمی بیشماری که نهایتا منجر به انتخاب اصغر نصیری به عنوان شهردار کلانشهر کرج شد . گزینه ها دیگری چون علی میرباقری و مصطفی سلیمی ، صادق و نوذرپور نیز نام ها مشهور دیگری بودند که نتوانستند آرای منتخبان را جلب کرده و بر صندلی مدیریت شهری کرج تکیه بزنند .
از طرفی نیز لیست امیدی که با نام اصلاحات و با سر لیستی خلیلی اردکانی نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی و منتسب به خانواده رییس جمهور سابق توانسته بود رای اکثریت جامعه شهروندی کرج را کسب نماید هم از ریاست شورای شهر کرج باز ماند و محمد نبیونی اسن مسئولیت را در دوره جدید شورای شهر کرج عهده دار شد .
ترک جلسه انتخاب شهردار توسط خلیلی اردکانی و برخی دیگر از اعضای شورای شهر کرج شاید نشان از اغاز اختلاف ریشه داری باشد که در اینده فعالیت های این بخش را در ارائه خدمات به شهروندان تحت تاثیر قرار دهد.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا