استان ها

فرماندار لاهیجان: مبارزه با مواد مخدر نیازمند تفکر جهادی و بسیجی است

مبارزه با مواد مخدر

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در موضوعات اجتماعی نظیر مبارزه با مواد مخدر موفق شویم باید جهادی رفتار کنیم و با تفکر جهادی و تفکر بسیجی به این موضوع بنگریم.

به گزارش تدبیرشرق، سید محمد احمدی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان لاهیجان، با اشاره به ظرفیت این شهرستان، اظهار کرد: لاهیجان سومین شهر پرجمعیت استان با 147 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه لاهیجان شامل 180 روستا، 7 دهستان و دو بخش مرکزی و رودبنه است، گفت: لاهیجان جزو بیست شهر ایران برای مقصد گردشگری تعریف ‌شده است و لذا مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت می باشد.

فرماندار لاهیجان در ادامه به معضل اعتیاد اشاره و عنوان کرد: تمامی نهاد ها و ارگان های مرتبط با مبارزه با مواد مخدر در شهرستان لاهیجان پای کار هستند و کارهای بسیاری در این زمینه انجام شده است.

این مقام مسئول اعتیاد را یکی از آسیب های اجتماعی جامعه عنوان کرد و گفت: رویکرد جدیدی برای مباره با این معضل در حال شکل گیری است که امید بخش می باشد و لذا این همت و نگاه ویژه همگان به رفع معضل مواد مخدر را می طلبد.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در موضوعات اجتماعی نظیر مبارزه با مواد مخدر موفق شویم باید جهادی رفتار کنیم و با تفکر جهادی و تفکر بسیجی به این موضوع بنگریم. بسیجی بودن به معنی همیشه پای کار بودن و کمک کردن به یکدیگر برای رسیدن به هدف مقدس است.

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: این شهرستان و یک شهرستان دیگر در استان گیلان بر اساس شاخص های موجود به عنوان پیشرو در همه موضوعات مرتبط با مبارزه با مواد مخدر انتخاب شد که این نشانگر تلاش های همه عزیزان پای کار را دارد.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا