آخرین خبرها

همایش ملی ژئوتوریسم در لرستان برگزار می شود

همایش ملی ژئوتوریسم در لرستان برگزار می شود

استان‌ها > لرستان – معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: همایش ملی ژتوریسم و توسعه پایدار اردیبهشت ماه سال 97 در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد اصلانی در جلسه بررسی جایگاه صنعت توریسم لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: برای اجرای هرچه بهتر این همایش دستگاه های اجرایی باید تقسیم کار کنند و پتانسیل های مرتبط لرستان را به سایر استان های کشور و جامعه جهانی معرفی شود.
وی با اشاره به ضرورت تبدیل شدن لرستان از معبر به مقصد گردشگری ادامه داد:بخش های اقتصادی صنعت، کشاورزی جهت رونق بخشی نیازمند سرمایه گذاری کلان هستند در حالیکه صنعت توریسم نیازمند سرمایه گذاری کلان نیست.
اصلانی با اشاره به ظرفیت های قابل توجه گردشگری در لرستان گفت: بسترسازی لازم در جهت ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و عمرانی به منظور رونق گردشگری در بین مردم و مسئولان نیازمند عزم عمومی است.
معاون عمرانی استانداری لرستان همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف ادارات زمین شناسی و میراث فرهنگی و گردشگری لرستان افزود: متاسفانه این دستگاه ها در راستای معرفی و تشریح ظرفیت های ژئوتوریسم این استان اقدامات چشمگیری انجام نداده اند.
وی خاطرنشان کرد: این استان یکی از غنی ترین بخش های کشور در زمینه زمین گردشگری است و در قالب این همایش تلاش می شود هرچه بیشتر این ظرفیت ها معرفی شود.
اصلانی افزود: ظرفیت های ژئوتوریسم لرستان قابلیت توسعه صنعت گردشگری قابل توجهی دارند و در این راستا تعامل دستگاه های اجرایی مربوطه امری ضروری است.
به گفته وی جهت موفقیت و دستیابی به نتایج مطلوب برگزاری این همایش از آژانس های برتر گردشگری در سطح کشور و سرمایه گذاران مرتبط دعوت خواهد شد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا