آخرین خبرها

حاشیه های جلسه امروز مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

رئیس جمهور کشورمان در حالی به سخنرانی برای دفاع از کابینه دوازدهم پرداخت که این سخنان با حاشیه هایی همراه بود.
 
جلسه علنی امروز حاشیه های جالبی داشت که آن را در ادامه می توانید بخوانید:
 
– بعد از سخنان عثمانی مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جلسه پایان جلسه امروز را اعلام کرد و گفت که جلسه بعدی مجلس ساعت 8 صبح فردا آغاز خواهد شد.
 
–  محمدقسیم عثمانی مخالف بعدی معرفی سید محمود علوی به عنوان وزیر اطلاعات بود و اظهار داشت: امنیت کشور و مقابله با فساد اقتصادی از توانمندی های وزارت اطلاعات بوده که باید استفاده از فناوری های نوین را هم به آنها اضافه کنیم. این ظرفیت در بدنه وزارت اطلاعات وجود دارد که برای وزارتخانه های دیگر را تأمین کند ولی اگر این کار انجام شود می گویند که امنیتی است و گاهی حتی وزیر اطلاعات از خارج این بدنه انتخاب می شود.
 
–  سید کاظم دلخوش به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: امروز بخشی از فضای مجازی برای جامعه مصیبت شده است. امیدواریم همه جوانان بتوانند از فضای مجازی استفاده کنند. اما امروز فضاهای مجازی آرمان های مردم را مورد هدف قرار داده است. به چه دلیل برخی از فضاهای مجازی اجازه پیدا می کنند که به مردم توهین کنند؟ ظرف این مدت با یک مورد فضاهای مجازی ناسالم هم برخورد نشده است.
 
–  محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: حرف آقای قاضی‌پور درباره عدم پایبندی بنده به ولایت فقیه بنده را مکدر کرد. مردم متوجه می شوند که کیفیت شبکه 2 سال پیش چطور بود و امروز چطور است. اینها مدیون عزم ملت در سال 92، وفای به عهد رئیس جمهور، مدیریت دکتر واعظی و تلاش دست اندرکاران وزارت ارتباطات بود و بنده هم به عنوان یک بخش وزارت ارتباطات تلاش کردم. امروز با افتخار اعلام می کنیم که یک ثانیه قطعی در شبکه نداریم.
 
وی افزود: روزی ارتباطات تهدید امنیتی بود و امروز برقرار نبودن ارتباط تهدید امنیتی است. دکترین ما دکترین مقام معظم رهبری است که می فرمایند فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است. نگاه ما به شبکه های مجازی فرصت محور است. کسی موافق بستن نیست چون بستن عاقلانه نیست. البته در فضای مجازی بی غیرت نیستیم. مردم از ما می خواهند که فضای مجازی را امن کنیم. قطعا از خط رهبری جدا نشده و دچار وادادگی نخواهیم شد.
 
–  علیرضا سلیمی نیز در تذکری در مورد ماده 197 قانون گفت: بعد از اینکه تذکر دهنده تذکر داد چنانچه رئیس آن را وارد بداند موظف است به آن ترتیب اثر بدهند. در مورد تذکر آقای ادیانی چطور ترتیب اثر می دهید؟ پزشکیان در پاسخ گفت: دولت معرفی نامه و سی دی را دادند و قرار شد تکثیر کنند.
 
–  سید تقی کبیری در تذکری مربوط به ماده 206 قانون اظهار داشت: نمایندگان موافق و مخالف اگر برعکس صحبت کنند حق موافقان و مخالفان دیگر ضایع می شود. انصراف دهند تا عزیزان دیگر از این فرصت استفاده کنند.
 
–  محمدرضا رضایی به عنوان موافق دوم با حضور جهرمی در وزارت ارتباطات گفت: ایشان از یک خانواده متدین و مذهبی جهرم هستند. آذری جهرمی آقا زاده نبود و داماد شخص خاصی هم نیست و با کوشش خود به این جایگاه رسیده است. ایشان از نظر علمی جزو نخبگان کشور می باشند. اقدام جسورانه رئیس جمهور در معرفی این مدیر جوان جای تقدیر دارد.
 
–  زرآبادی مجددا برای مخالفت با جهرمی پشت تریبون رفت و گفت: وجود بیش از 100 دکترای مخابرات در مجموعه مخابرات انتخاب شما شائبه ای دارد که جوانگرایی مدنظر نبوده است.
 
–  محمدعلی پورمختار در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: از ویژگی های آقای جهرمی پنهان کاری و عدم شفافیت است. ایشان تحصیلاتش را اعلام نکرده است. دوم اینکه شما می خواهید به یک نفر رأی دهید که تنها هفت سال در این وزارتخانه سابقه دارد. آیا چنین کسی می تواند یک وزارتخانه عریض و طویل را بچرخاند؟ ضمن اینکه سایر سوابق و مسئولیتهایشان را بیان نکردند این هم پنهان کاری است. نهایت اینکه نگرانی من این است که وزارت ارتباطات را به وزارت اطلاعات 2 تبدیل نکنید.
 
– سید حسین افضلی موافق اول در حمایت از  گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات گفت: ایشان از نسل بعد انقلاب هستند و از آقای روحانی برای معرفی یک جوان تشکر می کنم. هرجایی به جوانان اعتماد کردیم با حداقل اشتباه فتح الفتوح کردند. ایمان داریم که دکتر جهرمی گزینه خوبی برای وزارت ارتباطات است.
 
– رمضانعلی سبحانی فر در دفاع از جهرمی بیان کرد: به یاد دارید که در گذشته قطعی اینترنت را در مصاحبه ها می شنیدید که مسئولین می گفتند فیبر نوری را کوسه ها در دریا خوردند!  ولی امروز شما سرعت اینترنت را می بینید. عملکرد ایشان باعث رفع مشکلات سیستماتیک شد.
 
– سیده حمیده زرآبادی نیز در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات اظهار داشت: اگر جوانگرایی با تعهد و تخصص همراه نباشد یک فرصت سوزی است. در میزان انطباق برنامه های ایشان به وزارت خانه، ایشان برای 41 درصد وظایف وزارت خانه هیچ برنامه ای ندارد.
 
– نادر قاضی پور به عنوان مخالف جهرمی  در وزارت ارتباطات گفت: آقای جهرمی با 7 جی اس ام که با کدملی مردم ثبت شد چه کار کردید؟ چرا تجهیزات قاچاق آقازاده ها را توقیف نکردید؟ آقای جهرمی شما با وزیر شدن می خواهید سیاست های شخصی واعظی را انجام دهید؟ شما باید به عنوان مجرم دادگاهی می شدید. شما هیچ اعتقادی به تولید ملی ندارید.
 
–  محمد بطحایی در دفاع از برنامه های خود برای وزارت آموزش و پرورش گفت: پرهیز از سیاست زدگی و سهم خواهی و تمرکز بر مسئولیت اصلی وزارت آموزش و پرورش باید مورد توجه وزیر و همه مدیران آموزش و پرورش قرار گیرد. تعامل و همراهی با نمایندگان شرایط را برای پیشبرد اهداف فراهم خواهد ساخت.
 
–  نصر الله پژمان فر در تذکری مربوط به ماده 206 قانون گفت: وقتی وزیران گفته می شود نص کل وزیران است. لذا به نظر من این اجتهاد در نص و خلاف آیین نامه بود. لاریجانی پاسخ داد: وقتی تذکر می دهند و رئیس جلسه توضیح می دهد تکرارش خلاف است؛ نظر من که عوض نمی شود. به نظر من تکرارش وقت جلسه را می گیرد.
 
–  سید علی ادیانی در تذکری گفت: ماده 204 تصریح دارد که رئیس مجلس مکلف است؛ اما اعلام وصول توسط رئیس جلسه بود. هر رئیس جلسه ای رئیس مجلس نیست. لاریجانی پاسخ داد: آقای امیری به دفتر آوردند و من نوشتم اعلام کنید که به دست من رسیده ولی اگر من بودم بهتر بود.
 
–  محسن بیگلری مخالف بعدی بطحایی بود و اظهار داشت: حامی دولت روحانی بوده و هستم اما وکیل الدوله نیستم. به عنوان موافقت از 16 وزیر ثبت نام کردم و متأسفانه قرعه به نام من در نیامد و قرعه به نام مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افتاد. آموزش و پرورش ابرمرد و ژنرال می خواهد. آقای بطحایی آیا برنامه ای برای بحران های این وزارتخانه دارید. آموزش و پرورش وزیری می خواهد که به سهم خواهی ها و فسادها نه بگوید. در این شرایط وزیر آموزش و پرورش شدن جگر شیر می خواهد.
 
–  ولی داداشی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آقای بطحایی با برنامه آمده است. بیمه تکمیلی فرهنگیان و تسهیلات مختص فرهنگیان باید افزایش پیدا کند که در این زمینه آقای بطحایی اقدامات خوبی را داشته اند.
 
–  جبار کوچک نژاد در دفاع از بطحایی تأکید کرد: ایشان تنها وزیر آموزش و پرورشی که همه عمر خودش را در این وزارتخانه صرف کرده و با حضور ایشان ان شاء الله کمترین اشتباهی در آموزش و پرورش نداریم. برنامه بسیار جامع و خوبی به مجلس ارائه داده است.
 
–  فرهاد تجری به عنوان موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشراف کامل به حوزه اداری و مالی، توجه به رفاه فرهنگیان و اجرای نظام رتبه بندی معلمان را از ویژگی های بطحایی دانست.
 
–  محمد بیرانوند در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ما به فرمایش رئیس جمهور که فرمودند «ما تحول می خواهیم» اعتماد می کنیم. ما کسی را از جنس خودمان می خواهیم. یک میلیون فرهنگی گفتند ما توان اداره وزارتخانه خودمان را داریم.
 
–  سید قاسم جاسمی به عنوان اولین مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: اجرای سند تحول بنیادین نیازمند فراهم آوردن زیرساخت ها است که متأسفانه بدون توجه به آنها اجرای این برنامه شروع شد. متأسفانه هنوز تعداد قابل توجهی از مدارس ما فاقد فناوری های علمی است. عامل اصلی پایین بودن کیفیت آموزش رأس این وزارتخانه بوده است.
 
–  مجلس وارد برنامه صلاحیت هریک از وزیران شد که بر اساس حروف الفبا وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
–  اسحاق جهانگیری گفت: یادمان رفته در مجلس سی دی علیه خانواده رئیس مجلس پخش می کردند؟ الآن سه قوه در یک راستا حرکت می کنند.
معاون اول رئیس جمهوری افزود: خودروسازهایی که با ناز به ایران می آمدند اکنون فشار می آورند که بگذارید ما به ایران بیاییم. حالا ما برای شرکت های خارجی شرط می گذاریم.
جهانگیری تأکید کرد: باید محدودیت های یک رئیس جمهور برای انتخاب رئیس جمهور درک شود. رئیس جمهور با شخصیت های سیاسی و ارکان نظام مشورت می کند؛ چون دولت مسئول اداره کشور است. این کابینه نتیجه مشورت هایی است که رئیس جمهور انجام داده ولی نهایتا این کابینه بدون هیچ فشاری کابینه دکتر روحانی است… مشورت ها به دلیل شرایط ویژه امروز کشور است. غلبه بر چالش ها، حل مسأله آب، حل مسأله خاورمیانه و سایر مسائل در صورتی می شود که یک عزم ملی باشد و دولت مصمم است که این عزم را ایجاد کند.
 
– مصطفی کواکبیان به عنوان آخرین موافق کلیات دولت دوازدهم در جواب به مخالفان اظهار داشت: اینجا مجلس است و مجلس باید حول محور برنامه های اعلام شده بحث شود. اینکه بگوییم برنامه ها سکولار است یا معنای سکولار را نمی دانیم یا متوجه نیستیم که مقام معظم رهبری در رأس این نظام است. همین چند روز پیش مقام معظم رهبری حکم ایشان را تنفیذ کردند. اگر برجام غلط است در رأس نظام ولی فقیه حضور دارد. لاریجانی بعد از سخنان کواکبیان گفت: اجازه دهید کمی سکوت شود که بعد از صدای بلند ایشان آرامش به وجود آید.
 
–  احمد همتی به عنوان موافق دولت گفت: کاندیدای وزارت فرهنگ از افراد با سابقه و خوش سابقه در عرصه های فرهنگی است. با تنوع سلایق درکشور ما که بین کشورهای جهان کم نظیر است و با توجه به جوسازی های گاهی ناجوانمردانه انتخاب کابینه ای که نظر همه را جلب کند شاید مشکلترین کار در کشورهای جهان باشد.
 
– مجتبی ذوالنوری به عنوان چهارمین مخالف دولت دوازدهم گفت: رئیس جمهور حدود ساعت 9 و 20 دقیقه فرمودند که هیچ فشاری بر او نبوده و ساعت 9 و 40 دقیقه فرمودند که می خواستم سه وزیر زن معرفی کنم ولی بنا به دلایلی نشد. اگر بناست در 20 دقیقه سخن عوض شود چطور می شود به مطالبات پاسخ داد؟
 
– مهرداد بائوج لاهوتی به عنوان موافق ثبت نام کرده بود ولی وقتی سخنان انتقادی خود به دولت و برنامه های آن ر ا بیان کرد با واکنش رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شد و لاریجانی خطاب به لاهوتی گفت: «شما کمی هم موافق صحبت کنید.» (با لبخند) ولی لاهوتی تا پایان به انتقادات خود ادامه داد.
 
– نبی هزار جریبی که اولین موافق دولت در نوبت عصر جلسه مجلس بود، با تشکر از عملکرد دولت یازدهم از همه مردم و مسئولان خواست با توجه به فرموده امام که «میزان رأی ملت است» از دولت دوازدهم حمایت کنند.
 
–  سیدحسین نقوی حسینی در آغاز جلسه علنی بعد از ظهر مجلس شورای اسلامی، در تذکری که ربطی به دستور جلسه رأی اعتماد نداشت، به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: پول گندم گندم کاران طبق قانون باید نقدا پرداخت شود که اعتبار آن در بودجه سال ۹۶ پیش بینی شده است. چرا پول گندم کاران پرداخت نمی شود؟ این رفتار خلاف قانون قابل قبول نیست.
 
– جلسه عصر بررسی وزرای پیشنهادی برای کابینه دوازدهم راس ساعت 14:30 آغاز شد.
 
– با دستور مسعود پزشکیان جلسه صبح به پایان رسید و جلسه بعد از ظهر ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.
 
– محسن کوهکن به عنوان آخرین مخالف گفت: دولت در تدوین برنامه باید به اجرای مُرّ قوانین دائمی و قانون اساسی تاکید داشته باشد. ما انقلابی هستیم و باید در چارچوب عقلانیت و انقلابی بودن برنامه خود را پیش ببریم.
 
– زهرا ساعی نیز در موافقت با کابینه تأکید کرد: آنچه که بحق در کابینه پیشنهادی دیده می شود، تخصص گرایی است.
 
– بهروز نعمتی در موافقت با کلیات کابینه دوازدهم اظهار داشت: قطعا اعتدال جزء یکی از شعارهای اصلی آقای روحانی در دوران انتخاب بود و عموما وزرای پیشنهادی دوستان خدمتگزاری هستند که به حاشیه ها نمی پردازند و این یکی از نکات مثبت کابینه است.
 
– محمدحسین فرهنگی مخالف بعدی بود و گفت: میانگین سنی کابینه با کابینه قبلی تفاوتی نکرده است امیدواریم این مورد اصلاح شود و شاهد کابینه خسته گذشته نباشیم.
 
– حسن کامران با یادآوری همشهری بودنش با محمد جواد ظریف در مخالفت با کلیات کابینه دوازدهم مطالبات کارگران از دولت را مطرح کرد و محبی نیا به او گفت «در موضوع صحبت کن» و کامران جواب داد «ما شش دوره است یاد گرفته ایم؛ در موضوع صحبت می کنم.»
 
– قشقاوی معاون پارلمانی وزیر امور خارجه یکی از چهره های فعال در صحن علنی است او در حال لابی با گروهی از نمایندگان فراکسیون امید و برخی اعضای هیات رییسه است.  این در حالی است که تحلیل ها موید رای بالای محمدجواد ظریف برای وزارت امور خارجه است و به نظر می رسد رای آوری او نیازی به لابی و گفت و گو با نمایندگان نداشته باشد.
 
– محمدرضا عارف که از وقت زهرا ساعی برای موافقت با کابینه رفته بود ضمن موافقت با کابینه از عدم معرفی وزیر زن و نیز تاخیر در معرفی وزیر علوم انتقاد کرد اجرای جدی منشور حقوق شهروندی از تقاضاهای عارف از دولت دوازدهم بود. محمدرضا عارف از افرادی که به عنوان وزیر معرفی نشده اند تشکر کرد و گفت: در بین وزیران پیشنهادی چهره های با سابقه دیده می شود.
 
– مسعود پزشکیان رای گیری برای جلسه بعد از ظهر را اعلام کرد و تصویب شد که تا زمان رأی اعتماد به وزیران دولت دوازدهم مجلس شورای اسلامی بعد از ظهرها نیز از ساعت دو و نیم تا هفت و نیم بعد از ظهر جلسه داشته باشد.
 
– حشمت الله فلاحت پیشه به عنوان مخالف گفت: مردم ما از شنیدن شعارهای تکراری مبارزه با فساد، اشتغال و بیکاری خسته شده اند.
 
– قاسم احمدی لاشکی به عنوان موافق کلیات هیئت دولت اظهار داشت: گزینه های معرفی شده از بدنه همان وزارت خانه ها هستند و کارکشته هستند.
 
– محمد جواد ابطحی مخالف بعدی بود و گفت: آقای روحانی گفت من تحت فشار نبودم، اما شنیده ها چیز دیگری می گویند.
 
– یوناتن بت کلیا به عنوان موافق اول گفت: خوشبختانه اصلاح صندوق بازنشستگی در بخش اقتصادی کابینه لحاظ  شده است. بهداشت و درمان نیز از اولویت های دولت است که بخش های آسیب پذیر را تحت پوشش قرار می دهد.
 
– محمدرضا صباغیان به عنوان مخالف اول گفت: هرکجا دزدی شد دست داروغه را قطع کردند، اما در کشور ما کسی داروغه ها را بازخواست نمی کند.
 
– مصطفی کواکبیان خطاب به هیأت رئیسه گفت: ماده 205 را شما می دانید. در رسانه ها اعلام شد که مجلس بعد از ظهر جلسه دارد. شما باید برای این موضوع از نمایندگان رأی بگیرید. لاریجانی پاسخ داد: رأی می گیریم. (با خنده). آیین نامه می گوید صبح و بعد از ظهر و برای بعد از ظهر باید رأی بگیریم و آخر جلسه رأی می گیریم.
 
-رئیس جمهور بعد از سخنرانی خود جلسه را ترک کرد این در حالی بود که  26 دقیقه از وقتشان باقی مانده بود. وقت رئیس‌جمهور به درخواست وی به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اختصاص خواهد یافت.
 
– روحانی زمان دفاع از وزیر فرهنگ گفت: اجازه دخالت در وظایف و اختیارات دولت را نمی دهیم. اگر بناست کسی در وظایف دولت دخالت کند بهتر است مجلس این امور را به مداخله گران واگذار کند.
 
– محمدرضا پور ابراهیمی  گفت: نکته ای که محبی نیا مطرح کردند در مورد ارائه لیست به نظر می رسد اگر در آیین نامه هم نیازمند اصلاح هستیم باید این اصلاح را انجام دهیم. به نظر می رسد این رویکرد مطلوبی نیست. لاریجانی پاسخ داد: الآن ما نقصی در آیین نامه نمی دهیم.  پور ابراهیمی گفت: این مبنای برای کشور مشکل ایجاد می کند. لاریجانی: استنباطی که از قانون اساسی داریم این است که اگر چند وزیر معرفی نشوند به معنی این نیست که دولت آغاز نشود. بنابر این اشکال قانون اساسی و آیین نامه ای ندارد.
 
–  هادی قوامی پس از سخنان رئیس جمهور  طی تذکری در مورد ماده 206 قانون اساسی اظهار داشت: قانونگذار کار عبث نمی کند. وقتی کلیات مطرح می شود راجع به کلیات رأی گیری می شود و بعد وارد جزئیات می شود. لاریجانی پاسخ داد: چنین چیزی نداریم. ما مقید به نص آیین نامه هستیم؛ نص آیین نامه رأی گیری ندارد.
 
– وقتی روحانی از رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور دفاع می کرد با اشاره به سختی های اداره این وزارتخانه و توقعات امامان جمعه و افراد تأثیرگذار استان ها تأکید کرد: «باید پیام لازم را از انتخابات گرفته باشیم»
 
– در میانه سخنان رئیس جمهور تعدادی از نمایندگان نسبت به معرفی نشدن وزیر علوم اعتراض کرده بودند و این که باید کابینه کامل معرفی شود و رییس جمهور در پاسخ به آنها گفت: در قانون اساسی هم گفته شده است که چنانچه مجلس به یک یا چند وزیر رای اعتماد نداد یا وزارت خانه ای به هر دلیل وزیر نباشد، رئیس جمهور می تواند برای وزارت خانه سرپرست انتخاب کند و لزومی ندارد همه وزرا معرفی شوند، اگر ایراد قانونی وجود داشته باشد هیأت رئیسه به ما تذکر می داد ما هم رعایت می کردیم. ایراد قانونی در معرفی کابینه وجود نداشته است.
 
– نادر قاضی پور طی تذکری اعتراض کرد که چرا از آذری ها در کابینه استفاده نشده است که لاریجانی در پاسخ گفت: اگر زنجانی ها را آذری بدانید در کابینه آذری هم داریم.
 
– زمان دفاع از وزیر کار و رفاه اجتماعی، رئیس مجلس سخنان رئیس جمهور را قطع کرد و پرسید: «وزیری که از آن دفاع می کنید هست؟» رئیس جمهور هم در پاسخ گفت: «از این به بعد وزیری که نباشد را بگویید دفاع نکنم تا تنبیه او باشد.»
 
 – وقتی رئیس مجلس به روحانی یادآوری کرد که طبق آئین نامه داخلی مجلس، دو ساعت و نیم وی برای معرفی وزرای پیشنهادی و دفاع از آنان فرصت دارد و می تواند در دو بخش از این فرصت استفاده کند و گول زمانی را که مانیتور مقابل نشان می دهد نخورد، رئیس‌جمهور با مکثی توأم با نگاه طنزآلود به نمایندگان که رایزنی‌ها و رفت‌‌وآمدهای‌شان ادامه داشت، گفت: من دوست دارم از همه فرصت خود استفاده کنم، اما «مستمع، صاحب سخن را بر سر ذوق آورد».
 
– رئیس مجلس اعلام کرد که علی ربیعی- وزیر معرفی شده برای وزارت کار – طی نامه ای خبر داده است که تصادف کرده است. البته علی ربیعی بالاخره توانست خود را به مجلس برساند.
 
– وقتی که رئیس جمهور به وزیر امور اقتصادی و دارایی رسید به این اشاره کرد که در روز انتخاب علی طیب نیا به عنوان وزیر گفتند که ایشان در راه اصفهان است و روز انتخاب آقای کرباسیان هم گفتند که ایشان در راه اصفهان است؛ گفتیم که برگردد. مثل اینکه قانون و شانس وزارت اقتصاد و دارایی بر این مبنا سرشته شده است.» (با لبخند)
 
– روحانی برای دفاع از عباس آخوندی نیز گفت: «یکی از مشکلات آقای آخوندی شهرداری بود، ایشان می گفتند شهرداری فلان جای را بر خلاف قانون ساخت یا خراب کرد، انشاالله این مشکلات را دیگر نخواهیم داشت.»
 
– در ابتدای سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی برای معرفی برنامه های دولت دوازدهم، نمایندگان با ایجاد گعده هایی در حال رایزینی درباره وزرای پیشنهادی و همچنین ثبت نام برای اعلام مخالفت و موافقت با کلیات برنامه های دولت بودند که علی لاریجانی به عنوان رئیس جلسه با تذکرات پی در پی از وکلای ملت خواست تا در صندلی های خود مستقر شوند.

منبع: جماران

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا